Vyhlásené obstarávanie

Digitálny mobilný RTG systém s C - ramenom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
119 820,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, budova riaditeľstva FNsP J .A. Reimana Prešov, zasadačka na prízemí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom podlimitnej zákazky verejného obstarávania je dodanie digitálneho mobilného RTG systému s C - ramenom, s monitorovým vozíkom s dvojicou medicínských monitorov pre potreby oddelenia centrálnych operačných sál Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Súčasťou dodávky je tiež: inštalácia prístroja, uvedenie prístroja do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie, zaškolenie zdravotníckeho personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, zabezpečenie záručného servisu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia súvisiaca s vyžiadaním súťažných podkladov, s vysvetlením požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie, sa uskutoční prostredníctvom pošty, elektronicky alebo osobne. Akákoľvek informácia podľa tohto bodu, doručovaná prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) sa považuje za doručenú druhej strane dňom, kedy strana, ktorá prijala e-mail od odosielajúcej strany, potvrdila jeho prijatie odoslaním potvrdzujúceho e-mailu, odosielajúcej strane. Prijímajúca strana je povinná doručiť odosielajúcej strane potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto e-mail považovať za nedoručený. 2. Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch do 05.02.2015, na adresu uvedenú v bode I.1) tejto výzvy. 3. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú adresu:http//www.uvo.gov.sk/profil/pzakazky/1369. 4. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.08.2015. 5. Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 7:00 do 15:00 h.