Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
Predmetom zákazky je I. etapa rekonštrukcie Interného pavilónu NsP Komárno.
V rámci rekonštrukčných prác projekt rieši:
- komplexnú rekonštrukciu inštalačných šácht a ich rozvodov - výmenu existujúcich inštalácii, vrátane rozvodov a zariaďovacích predmetov v celej budove (wc, výlevky, umývadlá a drezy s batériami)
- komplexnú rekonštrukciu kúpeľní výmena zdravotechnických zariaďovacích predmetov a rozvodov, nová keramická podlahová krytina, nové povrchové úpravy stien a stropu (nové keramické obklady a nová maľba), výmena existujúcich svietidiel, výmena dverných krídel, umiestnenie nových madiel
- výmenu podlahových krytín v celej budove
- výmenu okien za plastové
- súčasne projekt rieši na 1.NP aj doplnenie denných miestností lekárov a sestier s hygienickým zázemím a urgentný príjem. Na ostatných podlažiach sú v projekte doplnené bezbariérové izby s kúpeľňou s wc. Malé
zmeny, ktoré zabezpečia lepšie podmienky, projekt rieši aj pri pracovni sestier/dennej miestnosti, v lôžkovej časti odstránenie existujúcich priečok, vybúranie nového dverného otvoru. Na 2.-5.NP sú v projekte ešte vymenené pôvodné dvere do schodiska za nové, hliníkové, protipožiarne. Podrobný popis je súčasťou projektovej dokumentácie.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote najmenej desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len
RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných
užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov
výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny.
Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou
formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného
obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade
dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia.
Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!
V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať
podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.