Vyhlásené obstarávanie

Vodozádržný systém v obci Sirník


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sirník
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
256 647,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246400-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
3. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EUNEXT, s.r.o., Južná Trieda 93, 040 01 Košice, č. dverí 209-210
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 bodov % Celková cena za predmet zákazky s DPH vyjadrená v EUR
  • 30 bodov % Lehota výstavby (lehota plnenia predmetu zákazky) vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu: Vodozádržný systém v obci Sirník. Účelom je je vybudovanie dvoch retenčných nádrži v severovýchodnej časti intravilánu obce pri melioračnom kanáli Hraň Sirník, na území rovinatom s krovinatým porastom. Hlavnou úlohou retenčných nádrži bude prirodzená akumulácia pritekajúcich povrchových vôd a presakujúcich podzemných vôd, čo zvýši retenčnú schopnosť daného územia.

Doplňujúce informácie

1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 2. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4.Splnenie podmienky účasti podľa § 26,§ 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 5. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača musia z tohto predloženého čestného vyhlásenia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Každá písomná zmluva predložená v tomto postupe zadávania zákazky uchádzačom podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní musí obsahovať jednoznačné vymedzenie tej časti predmetu zákazky opísanej v súťažných podkladoch a ich prílohách, na ktorú sa zdroje, resp. kapacity uchádzačovi poskytujú inou osobou. 7. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii u podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. 8. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 9. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá nesplnila určené náležitosti ponuky a pri vyhodnotení bude postupovať podľa § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Lehota dodania uvedená v bode II.3 v tejto výzve na predkladanie ponúk je uvedená ako predpokladaná lehota. Zmluvná lehota dodania bude určená podľa návrhu na plnenie kritérií uvedeného v ponuke úspešného uchádzača, s ktorým bude uzavretá zmluva o dielo, ako výsledok tohto postupu zadávania zákazky. 11. Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/ Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b) Klikne na názov zákazky. c) Klikne na Žiadosť o účasť. d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk alebo e-mailom alebo osobne (v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je EUNEXT, s.r.o., Južná trieda 93, 040 01 Košice, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. 12. Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk/ s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, alebo Žiadosti o účasť; čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle § 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 13. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky bližšie uvedené v súťažných podkladoch. 14. Podľa § 45 ods. 1 zákona o VO, verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, a nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod (viď. výkladové stanoviská ÚVO č. 7 a 8/2015 v súvislosti s registrom konečných užívateľov výhod). 15. Podľa § 45 ods. 9 zákona o VO, úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody tak, aby mohli byť uzavreté do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 4 až 9 § 45 zákona o VO, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.