Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia – dostavba areálu pre šport a oddych


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vasiľov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 555,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
27. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Support and Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín, v zasadačke spoločnosti
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

SO 01 : Úprava verejného priestranstva (chodníky, spevnené plochy, trhovisko) SO 02 : Oplotenie SO 03 : Mobiliár (detské ihrisko, striedačky, lavičky, smetné koše) SO 04 : Multifunkčné ihrisko (minifutbal, volejbal, tenis) SO 05 : Osvetlenie areálu (stožiare s lampami, vypínače, napojenie na zdroj NN) Novovybudovaná plocha areálu je rozdelená na tri časti. Prvá sa nachádza hneď pri hlavnom vstupe cez dvojkrídlovú bránu oplotenia. Je to plocha rozmerov 13x 26m, určená na spoločenské akcie ľudí, príležitostné kolotoče, umiestnenie jarmočných stánkov. Jej povrch je tvorený betónovou dlažbou s možnosťou pojazdu autami. Okrem hlavnej vstupnej brány rozmerov 6 x 2m vedú na areál, ktorý bude celý oplotený novovybudovaným tenisovým oplotením v 3,0m s výplňou zo štvorhranného poplastovaného pletiva ešte dve menšie jednokrídlové bráničky rozmerov 1 x 2m. Brány sú umiestnené od severu aj od juhu parcely. Jednotlivé tyčové prvky oplotenia budú kotvené do zeme zabetónovaním do vopred vykopaných jám. Podrobný opis prác, ktoré je potrebné vykonať je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer v súlade s projektovou dokumentáciou. V prípade, že v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné v ponuke použiť ekvivalentný výrobok spĺňajúci minimálne požadované parametre.

Doplňujúce informácie

Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. V súvislosti s §155q ods. 6 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015 V súvislosti s § 45 ods. 9 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude úspešný uchádzač alebo uchádzači povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.