Vyhlásené obstarávanie

Skupinový vodovod Trstín, Horná Krupá, Bíňovce - 3. stavba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Združenie obcí Horná Krupá - Bíňovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
232 118,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45332200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Horná Krupá186, 919 65 Horná Krupá
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je stavba Skupinový vodovod Trstín, Horná Krupá, Bíňovce - 3. stavba pozostávajúca z Prípravy územia, Prívodného potrubia z HDPE PN16 DN 150 - 2 108 m, vodomernej a redukčnej šachty a Technickej rekultivácie. Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". 2. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 3.Ponuka sa predkladá v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 18a zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zaslania tohto oznámenia. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 7. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH. b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch) nie je aukčným kritériom a uchádzačom bude iba zobrazené, bez možnosti úpravy. 8. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 9. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác, Technické riešenie zhotoviteľa, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, Certifikát osoby v zmysle STN EN ISO 9712 vydávaný v zmysle STN EN ISO/IEC 17024 na oprávnenie vykonávania skúšok Skúšok tesnosti LTB, stupeň min.2, pre priemyselný sektor typ S, výrobkové odvetvie: rúry a potrubia, Oprávnenie geológa, geodeta v zmysle platných právnych predpisov, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001, Certifikát ISO 18001, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy). 10. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z Envirofondu, preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 11. Lehota viazanosti je do 30.06.2016. 12. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 14. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky! 15. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.