Vyhlásené obstarávanie

Výmena historických okenných a dverných výplní na divíznej budove Úradu Košického samosprávneho kraja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Košický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
92 260,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44221100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2016
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Košického samosprávneho kraja, Nám. Maratónu mieru 1, 042 66 Košice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výmena historických okenných a dverných výplní na divíznej budove Úradu Košického samosprávneho kraja.

Doplňujúce informácie

Ďalšie doplňujúce informácie: 1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov (stanislav.duricek@vucke.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť a jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady poštou na CD nosiči, nakoľko objem dát jednotlivých príloh súťažných podkladov prekračuje maximálnu kvótu nastavenú na e-mailovom exchange serveri verejného obstarávateľa, a to na adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. 2. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácii, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. 4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne predložene do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 8. Ponuky je možné predkladať v listinnej podobe, v zmysle súťažných podkladov, poštovou prepravou, kuriérom alebo osobne na adrese uvedenej v bode I.1. tejto výzvy. Pri osobnom doručení sa ponuka predkladá do podateľne, pričom platia nasledujúce úradné hodiny podateľne: Pondelok, Utorok, Štvrtok: 7:30-15:30 Streda: 7:30-16:30 Piatok: 7:30-14:30 9. V zmysle § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaný. 10. Nakoľko z dôvodu funkcionality formulára UVO nemožno pole, resp. bod II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania nevyplniť, je v predmetnom bode uvedená 6 mesačná lehota dodania, avšak reálne budú pri plnení jednotlivých častí zákazky uplatnené lehoty uvedené v Prílohe B - Informácia o častiach v bodoch 4 tejto výzvy. 11. V súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, je úradný preklad v štátnom jazyku.