Vyhlásené obstarávanie

Protipovodňové úpravy koryta toku Ráztoky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Nolčovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 201,57
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční dňa 19.05.2015 o 15:00 h. na adrese: KM Prestige consulting, s.r.o., Javorinská 1751/14, 911 01 Trenčín, Slovenská republika.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spočívajúcich v rekonštrukcii časti toku Ráztoky v katastri obce Nolčovo. Potok Ráztoky preteká intravilánom obce rovnobežne s komunikáciou a prakticky tvorí os obce Nolčovo. Účelom navrhovaných úprav je dopomôcť k zmierneniu povodňovej vlny počas prívalových dažďov z intenzívnej zrážkovej činnosti v rámci spádového územia, resp. počas jarného topenia snehu. Navrhovaná úprava bude slúžiť ako preventívna protipovodňová stavba, ktorá bude chrániť územie pred zaplavením vodou z vodného toku a zároveň bude zabezpečovať protieróznu ochranu svahov a v neposlednom rade zabezpečí zlepšenie estetickej funkcie toku ako súčasť intravilánu obce. Uskutočnenie stavebných prác bude v rozsahu podľa výkazu-výmer projektovej dokumentácie: Protipovodňové úpravy koryta toku Ráztoky spracovanej Ing. Milanom Krchňavým a Ing. Jozefom Vršanským, z 10/2014, (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt). Projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom a je v nej uvedený opis predmetu zákazky. Členenie stavby na stavebné objekty: Stavbu tvorí len jeden stavebný objekt koryto toku Ráztoky o celkovej dĺžke 241,57m.

Doplňujúce informácie

1. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju. 5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy (Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tejto výzve: konkrétne na adrese: Obecný úrad Nolčovo, Nolčovo 79, 038 54 Krpeľany, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie podkladov, ktorou je pani Leonóra Černeková, 0915 269 078, e-mail: obecnolcovo@tipnet.sk. Prevádzkové/úradné hodiny verejného obstarávateľa pre potreby tejto súťaže sú: Pracovné dni: pondelok 08.00 - 12.00, 12.30 - 15.30 utorok 08.00 - 12.00, 12.30 - 15.30 streda 08.00 - 12.00, 12.30 - 16.30 štvrtok 08.00 - 12.00, 12.30 - 14.30 piatok 08.00 - 12.00 Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stači aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.). 8. V bode II.3.tejto výzvy (Trvanie zmluvy alebo lehota dodania) je uvedená lehota v mesiacoch (2 mesiace od zadania zákazky). Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, nakoľko to nie je možné, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára priamo v bode II.3. nasledovne: Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 15 dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác:V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác a odovzdanie diela:Najneskôr v lehote do 2 mesiacov po dni odovzdania staveniska* Dátum, kedy nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom bude uchádzačovi oznámený najneskôr do 3 dní odo dňa, kedy nadobudne táto zmluva účinnosť. *Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na financovanie tejto zákazky má v rozpočte vyčlenenú len sumu povinného spolufinancovania a v prípade, ak nezíska od poskytovateľa NFP celú požadovanú výšku požadovaných finančných prostriedkov, ale len ich časť, tak platí, že dielo bude realizované po jeho jednotlivých etapách (v závislosti od získavania finančných prostriedkov od poskytovateľa dotácie v ďalších rokoch). Verejný obstarávateľ si teda vyhradzuje právo realizovať dielo v jednotlivých etapách a to v závislosti od toho, akú výšku finančných prostriedkov dostane od poskytovateľa dotácie (nenávratného finančného príspevku), pričom vždy do 30 dní po uzavretí zmluvy s poskytovateľom dotácie (nenávratného finančného príspevku) vyzve verejný obstarávateľ úspešného uchádzača - zhotoviteľa na zrealizovanie ďalšej etapy diela a to v rozsahu podľa získaných finančných prostriedkov a zároveň sa určí aj presná dĺžka realizácie tejto etapy prác v dňoch (podľa harmonogramu prílohy č. 2 k zmluve s úspešným uchádzačom), pričom však súčet dĺžok jednotlivých etáp nesmie prekročiť celkovú lehotu na ukončenie prác a odovzdanie diela (čiže súčet dní jednotlivých etáp nesmie presiahnuť celkovú lehotu na ukončenie prác a odovzdanie diela). Zároveň platí, že v prípade, ak v lehote do 3 rokov odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva uzavretá medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom nebude zhotovené celé dielo, všetky jeho etapy (a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ nezíska nenávratný finančný príspevok/dotáciu vo výške, ktorá spolu s povinným spolufinancovaním bude postačovať na úhradu ceny za celé dielo), tak platí, že zmluva uzavretá medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom v časti záväzku zhotoviteľa zhotoviť dovtedy nezrealizované časti diela etapy zaniká (t. z. toto je rozväzovacia podmienka účinnosti zmluvy uzavretej medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom v tejto časti). Toto ustanovenie však nemá vplyv na tie etapy diela, ktoré už ku dňu, v ktorom nastane rozväzovacia podmienka účinnosti sú hotové alebo sú v štádiu ich realizácie (rozväzovacia podmienka sa týka len tých etáp, ktoré nie sú finančne kryté a preto sa ani s ich realizáciou nezačalo). Úspešný uchádzač bude zhotovovať dielo aj v súlade s harmonogramom výstavby postupu prác, ktorý vypracuje úspešný uchádzač (v súlade s vyššie uvedenými termínmi) a ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o dielo uzavretej medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom ako príloha č.2. 9. Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratný finančný príspevok. V prípade, ak žiadosť verejného obstarávateľa o získanie nenávratného finančného príspevku bude úspešná, bude zákazka implementovaná v rámci projektu: Protipovodňové úpravy koryta toku Ráztoky (Spolufinancovaný Environmentálnym fondom) a prípadne aj zo zdrojov verejného obstarávateľa (vo výške povinného spolufinancovania). Zároveň upovedomujeme záujemcov o tom, že zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (dotácie) medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, s tým že v prípade, ak v lehote do 1 roka odo dňa uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ (aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, tak zmluva uzavretá s úspešným uchádzačom zaniká. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň splnenia uvedenej odkladacej podmienky účinnosti (samozjrejme, pri dodržaní povinnosti zverejniť zmluvu v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka). Uchádzač nemá žiadne nároky na náhradu akýchkoľvek nákladov voči verejnému obstarávateľovi v prípade, ak zmluva zmluva uzavretá s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť a dôjde k jej zániku v zmysle vyššie uvedeného. 10. V prípade, ak budú naplnené podmienky pre zadanie zákazky uvedené v § 101 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ informuje, že môže zadať takúto zákazku priamym rokovacím konaním. 11. Osobitná požiadavka na pomoc invalidným občanom a na podporu sociálneho zamestnávania: V zmluve o dielo sa zhotoviteľ musí zaviazať, že ku dňu prevzatia staveniska vytvorí, obsadí a udrží počas celej realizácie diela/každej jeho etapy minimálne 1 pracovné miesto pre invalidného občana s priznanou mierou zníženej schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť o viac ako 40%, pričom miesto výkonu práce bude na stavenisku a pracovná náplň bude priamo súvisieť s výkonom predmetnej stavebnej činnosti podľa zmluvy s úspešným uchádzačom. Túto skutočnosť je zhotoviteľ povinný bezodkladne kedykoľvek počas zhotovovania diela/jeho etapy preukázať objednávateľovi na jeho požiadanie. Porušenie ktorejkoľvek z povinností uvedených v tomto odseku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10.000,- € a aj právo odstúpiť od zmluvy.