Vyhlásené obstarávanie

Interiérové vybavenie hotela Tatrys


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Euromax Logistic, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
390 769,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39200000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Najnižšia cena v EUR bez DPH za dodanie predmetu obstarávania
  • 20 % Lehota dodania v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka interiérového vybavenia do Hotela Tatrys. Jedná sa o atypický nábytok. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí LEN ELEKTRONICKY na emailovú adresu: tatrys.sekac@gmail.com . 2. Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejnym obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky (tatrys.sekac@gmail.com) alebo telefonicky alebo ich kombináciou prostredníctvom kontaktného miesta v zmysle súťažnych podkladov a tejto vyzvy na predkladanie ponúk. 3. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na vysledok verejného obstarávania. 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomne splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktory má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejnym obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomne splnomocnenie musí byť podpísané všetkymi členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byt úradne osvedčené. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienok účasti podla § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. 6. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predloženych ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podla § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. 8. Doklady ktorymi uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie.