Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia historického parku v Tomášikove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Tomášikovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 490 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112320-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Myjava, Nám.M.R.Štefánika 560/4, 907 01 Myjava II.poschodie, č.d 310
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

PD rieši rekonštrukciu historického parku a sýpky v Tomášikove ako pamiatkové objekty, zapísané v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR. Cieľom je oživenie historických a prírodno-krajinárskych hodnôt parku, skultúrnenie priestoru a zvýšenie jeho estetickej úrovne. stavba sa člení na stavebné objekty: SO - 01 Sýpka - rekonštrukcia SO -02 krajinno-architektonické úpravy SO - 03 malá architektúra SO - 04 jazero s prívodným kanálom SO - 05 Oplotenie parku SO - 06 rekonštrukcia mostov Súčasťou predmetu zákazky je Integračný bezpečnostný systém Podrobný opis je uvedený v PD a v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu jarmila.slukova@myjava.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z prostriedkov EÚ. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania najmä elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Zhotoviteľ je povinný po podpise zmluvy zaslať objednávateľovi na účet výkonovú zábezpeku. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 20 % z ceny diela bez DPH. 7. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže 9. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 10. V prípade osobného doručovania ponúk sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 11. Z dôvodu splnenia podmienok poskytovateľa dotácie je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s predmetom zákazky počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 12. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 13. Dôrazné upozornenie pre uchádzačov: Dátum začiatku realizácie diela uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk je len orientačný a bude upravený vzhľadom na vyhodnotenie žiadostí o poskytnutie NFP a následnej kontroly procesu VO zo strany riadiaceho orgánu. Posunutie dátumu začiatku realizácie je pravdepodobné! Dátum ukončenia realizácie projektu je však pre uchádzačov záväzný, vzhľadom na záväznosť tohto dátumu zo strany riadiaceho orgánu. Dielo musí byť do 14/08/2015 ukončené a odovzdané objednávateľovi. Posunutie lehoty realizácie je striktne vylúčené! Uchádzači musia vo svojej ponuke kalkulovať s prípadnými vysokými nárokmi zo strany objednávateľa na dodržanie harmonogramu prác ale najmä na dodržanie záväzného dátumu ukončenia a odovzdania diela! 14. Lehota viazanosti ponuky je do 31.5.2015 15. Ďalšie podmienky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch