Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia potoka v intraviláne obce Trnkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Trnkov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
216 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. September 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2016
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2017
Miesto otvárania ponúk:
V zasadačke obecného úradu Trnkov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 17.10.2016 o 9:00 hod. SEČ. bez účastí uchádzačov v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi splnomocnení zástupcovia, ktorých ponuky neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ oznámi informáciu zverejnením v profile.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je spevnenie brehových častí potoka a revitalizácia potoka, úpravu svahov potoka, zabezpečenie svahu a taktiež chodníkov proti zosuvu v častiach pri Trnkovskom potoku, obnova zelene (zatrávnenie) v okolí riešených úprav, t.j. výsadbu novej zelene, príp. drevín. Revitaliácia Trnkovského potoka sa nachádza v intraviláne obce Trnkov.. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a sprievodnej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

1. Pracovná doba/úradné hodiny verejného obstarávateľa pre verejnosť na osobné doručovanie písomností a ponúk: pondelok od 16:00hod. do 18:00hod. a v piatok od 16:00hod. do 18:00hod. V deň predkladania ponúk t.j.17.10.2016 verejný obstarávateľ zabezpečí uchádzačom pre prípad osobného doručenia ponuky otvorenú podateľňu v čase od 7:00hod. do 8:00hod. SEČ. 2. Podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ aplikuje komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky (email) alebo ich kombináciou. 3. Zmluva s víťazným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie dotácie z Environmentálneho fondu - činnosť BP1 - Opatrenia na vodnom toku. V prípade neuzavretia zmluvy o poskytnutí dotácie si Objednávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 4. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR. (najmä zákon č. 587/2004 Z. z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov). 5. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZoVO Jednotným európskym dokumentom. 6. Súťažné podklady sa budú poskytovať elektronickou formou, po predchádzajúcej žiadosti o súťažné podklady. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, ak sa naplnia ustanovenia podla § 57 alebo ak predložené ponuky budú presahovať finančný rámec pravidiel Operačného programu. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena predmetu zákazky bez DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť o rozsahu realizácie predmetu Zmluvy o dielo v závislosti od finančnej výšky pridelenej z nenávratného finančného príspevku.