Predmetom projektu je rekonštrukcia, prestavba a dostavba priestorov v podkroví Thurzovho paláca na Oravskom hrade. Vytvorená sála bude slúžiť predovšetkým ako expozično-výstavný priestor hradu a k výuke histórie regiónu v spojitosti s prácou so zbierkovými predmetmi pod gesciou odborných lektorov. Bližší popis predmetu zákazky a jeho špecifikácia je uvedená v súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.
1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na sútaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať nasledujúce údaje: adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 18.1 súťažných podkladov, adresu uchádzača (názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania), označenie VEREJNÁ SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ a označenie heslom verejnej súťaže "Rekonštrukcia podkrovia Thurzovho paláca na Oravskom hrade v Oravskom Podzámku". 5. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk, t. j. najneskôr do 30.11.2014. 6. Verejný obstarávateľ predpokladá zahájenie prác po verifikácii procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom. Zahájenie prác na diele sa predpokladá v mesiaci 11/2014. Ukončenie diela musí byť najneskôr do 30.09.2015. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 8. Za včas doručenú písomnú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 28.08.2014 o 10.00 hod. so zrazom uchádzačov pred objektom Oravského hradu. Kontaktná osoba Ing. Zuzana Franková, tel.0918 806 553. 10. Elektronická aukcia sa nebude uplatňovať. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §101 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním. 12. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27, § 28 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov( ďalej len zákon) Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Doklady musia byť predložené ako písomné originály alebo úradne overené kópie v časti ponuky OSTATNÉ a zároveň v pdf. forme na CD nosiči.