Vyhlásené obstarávanie

Zmeny a doplnky č. 4 Územného plánu veľkého územného celku Trenčianskeho kraja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
54 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie aktualizácie územnoplánovacej dokumentácie Územného plánu Trenčianskeho kraja v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov. Výsledkom poskytnutia služby bude odovzdanie Územnoplánovacej dokumentácie : Zmeny a doplnky č. 4 Územného plánu VÚC Trenčianskeho kraja. Podrobnejšie je predmet zákazky uvedený v Súťažných podkladoch/ Výzve na predkladanie ponúk a jej špecifikáciami v Prílohe č. 1 a v Prílohe č.2.. Predmetom zákazky je vypracovanie aktualizácie územnoplánovacej dokumentácie Územného plánu Trenčianskeho kraja v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov. Výsledkom poskytnutia služby bude odovzdanie Územnoplánovacej dokumentácie : Zmeny a doplnky č. 4 Územného plánu VÚC Trenčianskeho kraja. Podrobnejšie je predmet zákazky uvedený v Súťažných podkladoch/ Výzve na predkladanie ponúk a jej špecifikáciami v Prílohe č. 1 a v Prílohe č.2.

Doplňujúce informácie

Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ponuka okrem podmienok účasti v ODDIELI III. musí obsahovať aj Cenový návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk (Príloha č. 4). Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo (Príloha č. 5) Uchádzač odsúhlasí Návrh Zmluvy o dielo Čestným prehlásením, ktoré je súčasťou Cenového návrhu uchádzača. Zmluvu po vyzvaní Objednávateľom predkladá iba úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk. Ak sa poskytovateľ, ktorý nie je platcom DPH stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.