Vyhlásené obstarávanie

Nákup reprezentatívnych odevov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18235200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
12. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečiť reprezentatívne odevy pre vybraných zamestnancov Informačno-predajných miestach Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., v zmysle Prílohy č. 1 Opis predmetu zákazky -Miesto dodania predmetu zákazky: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. -Lehota dodania predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v lehote 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa účinnosti Rámcovej dohody na základe samostatných objednávok. Ďalšie podrobnosti a ostatné podmienky zákazky sú uvedené v Rámcovej dohode, ktorá tvorí Prílohu č.7 -Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná. -Kontrola a prevzatie predmetu zákazky: Na kontrolu vykonávania predmetu zákazky sú oprávnené osoby zodpovedné za vecné plnenie Rámcovej dohody: určený odborný referent služieb a referent skladového hospodárstva. V zmysle článku II. Rámcovej dohody, ktorá tvorí Prílohu č.7.. Zabezpečiť reprezentatívne odevy pre vybraných zamestnancov Informačno-predajných miestach Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., v zmysle Prílohy č.1 - Opis predmetu zákazky Obsah ponuky uchádzača: -Vyplnená Príloha č. 2 Špecifikácia ceny, kde uchádzač vyplní žlto označené bunky, zaokrúhlené na dve desatinné miesta a zároveň Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorej uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. -Vyplnená Príloha č. 4 Všeobecné informácie o uchádzačovi. -Vyplnená Príloha č. 5 Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. -Vyplnená Príloha č. 6 Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. -Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa bodu 12 tejto Výzvy. -Cena za vykonanie predmetu zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o cenách) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. -Uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 Špecifikácia ceny, len označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Ceny celkom budú vyplnené automaticky. -Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. -Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk, potom sú nemenné a záväzné pre vystavenie Objednávky. -Prijaté ceny sú záväzné pre uzatvorenie Rámcovej dohody v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Rámcovej dohody a sú pevné a nemenné počas realizácie predmetu zákazky. -Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky, uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky. -Príloha č. 6 Návrh Rámcovej dohody vrátane požadovaných príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Návrhu Rámcovej dohody. Návrh Rámcovej dohody musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Kritéria na vyhodnotenie ponúk: -Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona. -Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. -Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. -Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. -Ponuky sa vyhodnotia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t. j. tzv. super reverz), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

Doplňujúce informácie

1)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať plánovanú hodnotu zákazky určený verejným obstarávateľom na predmet zákazky 2)Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. 3)Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.