Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a pokládka PVC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 619 680,00
Mena:
Hlavný CPV kód:
44112200-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Bližšie informácie sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 22. Otváranie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie a pokládka PVC a plávajúcej podlahy z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B. 1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Predmetom zákazky dodanie a pokládka PVC a plávajúcej podlahy z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B. 1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie a pokládka PVC a plávajúcej podlahy z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B. 1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie a pokládka PVC a plávajúcej podlahy z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B. 1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. Elektronická aukcia sa nepoužije. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 20 ods. 20 zákona. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. 8. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 12. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, musia byť v súlade s § 11 ods. 1 zákona zapísaní do registra partnerov verejného. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu ani s takým uchádzačom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona, a tiež uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a ktorí majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona. 13.Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a ani obstarávanie inovácií. Toto verejné obstarávanie nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.