Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia kotolne a vybúranie dverného otvoru v rodinnom dome


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
Centrum pre deti a rodiny Komárno
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 848,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45331110-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky zahŕňa:

výmenu 2 ks jestvujúcich stacionárnych plynových kotlov vr. príslušenstva pre zabezpečenie vykurovania v rodinnom dome,

výmenu 2 ks zásobníkov TÚV,

výmenu oceľového potrubia pre vykurovacie rozvody a rozvody vody za plastové rozvody vrátane izolácie,

elektroinštalácia kotolne,

vyvložkovanie spalinovodu,

výmena vykurovacích telies v rodinnom dome,

nevyhnutné murárske vysprávky stien.

Vykurovanie objektu zostane teplovodným vykurovaním. Objekt bude zásobovaný teplom na vykurovanie z vlastného zdroja plynové nízkoteplotné kondenzačné kotle. Ohrev pitnej vody bude riešený teplom zo zdroja tepla pre vykurovanie. Vykurovacie vetvy budú napojené na nový zdroj tepla v kotolni.

Potrubné rozvody budú zavesené závesným systémom s použitým objímok s gumovými vložkami pod stropom kotolne.

Vyvložkovanie komínového telesa príslušnými vložkami je nevyhnutným predpokladom uvedenia kotolne do prevádzky.

Po ukončení prác je potrebné vykonať záverečné tlakové skúšky potrubia, tvaroviek a príslušenstva vykurovania a rozvodov vody v zmysle príslušných STN EN noriem. Tlakovú skúšku vykoná montážna firma a vystaví protokol o tlakovej skúške a dodá prevádzkový poriadok kotolne..

Doplňujúce informácie

Uchádzač v IS EVO vloží svoju cenovú ponuku do určeného formulára na príjem ponúk (Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH) a vloží nasledovné dokumenty:

1.Vyplnenú Prílohu č. 1 Výzvy - Návrh na plnenie kritéria (NPK) podpísanú štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF, ktorá bude v súlade s oceneným výkazom výmer (Príloha č. 1 ZoD).

2.Vyplnenú Prílohu č. 3 Výzvy Čestné vyhlásenie v zmysle bodu 15. b) Podmienky účasti vo formáte PDF.

3.Vyplnenú Prílohu č. 4 Výzvy Zmluvu o dielo so všetkými jej prílohami vo formáte PDF podpísanú štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou.

4.Ocenený výkaz výmer (Príloha č. 1 ZoD) vložený vo formáte XLS.

5.Doklady v zmysle bodu III.1.3) vo formáte PDF podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou.

V prípade splnomocnenej osoby verejný obstarávateľ požaduje písomné plnomocenstvo.

Obhliadka miesta je odporúčaná vzhľadom na rozsah predmetu zákazky a oboznámenie sa s reálnym stavom a je možná po telefonickej dohode, prípadne osobnom dohovore s kontaktnou osobou: Ing. Adriana Tóthová, vedúca EPÚ CDR Komárno, tel. č.: 035/2433013, hospodar.komarno@ded.gov.sk. Na obhliadke sa vysvetlenie predmetu zákazky neposkytuje.

Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy doručí prostredníctvom komunikačného modulu IS EVO verejnému obstarávateľovi zoznam známych subdodávateľov podľa Prílohy č. 2 zmluvy.

Ostatné informácie potrebné na vypracovanie ponuky sú uvedené v Prílohe č. 2 .