Predmet zákazky zahŕňa:
výmenu 2 ks jestvujúcich stacionárnych plynových kotlov vr. príslušenstva pre zabezpečenie vykurovania v rodinnom dome,
výmenu 2 ks zásobníkov TÚV,
výmenu oceľového potrubia pre vykurovacie rozvody a rozvody vody za plastové rozvody vrátane izolácie,
elektroinštalácia kotolne,
vyvložkovanie spalinovodu,
výmena vykurovacích telies v rodinnom dome,
nevyhnutné murárske vysprávky stien.
Vykurovanie objektu zostane teplovodným vykurovaním. Objekt bude zásobovaný teplom na vykurovanie z vlastného zdroja plynové nízkoteplotné kondenzačné kotle. Ohrev pitnej vody bude riešený teplom zo zdroja tepla pre vykurovanie. Vykurovacie vetvy budú napojené na nový zdroj tepla v kotolni.
Potrubné rozvody budú zavesené závesným systémom s použitým objímok s gumovými vložkami pod stropom kotolne.
Vyvložkovanie komínového telesa príslušnými vložkami je nevyhnutným predpokladom uvedenia kotolne do prevádzky.
Po ukončení prác je potrebné vykonať záverečné tlakové skúšky potrubia, tvaroviek a príslušenstva vykurovania a rozvodov vody v zmysle príslušných STN EN noriem. Tlakovú skúšku vykoná montážna firma a vystaví protokol o tlakovej skúške a dodá prevádzkový poriadok kotolne..
Uchádzač v IS EVO vloží svoju cenovú ponuku do určeného formulára na príjem ponúk (Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH) a vloží nasledovné dokumenty:
1.Vyplnenú Prílohu č. 1 Výzvy - Návrh na plnenie kritéria (NPK) podpísanú štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF, ktorá bude v súlade s oceneným výkazom výmer (Príloha č. 1 ZoD).
2.Vyplnenú Prílohu č. 3 Výzvy Čestné vyhlásenie v zmysle bodu 15. b) Podmienky účasti vo formáte PDF.
3.Vyplnenú Prílohu č. 4 Výzvy Zmluvu o dielo so všetkými jej prílohami vo formáte PDF podpísanú štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou.
4.Ocenený výkaz výmer (Príloha č. 1 ZoD) vložený vo formáte XLS.
5.Doklady v zmysle bodu III.1.3) vo formáte PDF podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou.
V prípade splnomocnenej osoby verejný obstarávateľ požaduje písomné plnomocenstvo.
Obhliadka miesta je odporúčaná vzhľadom na rozsah predmetu zákazky a oboznámenie sa s reálnym stavom a je možná po telefonickej dohode, prípadne osobnom dohovore s kontaktnou osobou: Ing. Adriana Tóthová, vedúca EPÚ CDR Komárno, tel. č.: 035/2433013, hospodar.komarno@ded.gov.sk. Na obhliadke sa vysvetlenie predmetu zákazky neposkytuje.
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy doručí prostredníctvom komunikačného modulu IS EVO verejnému obstarávateľovi zoznam známych subdodávateľov podľa Prílohy č. 2 zmluvy.
Ostatné informácie potrebné na vypracovanie ponuky sú uvedené v Prílohe č. 2 .