Vyhlásené obstarávanie

Platobná brána pre digitálne služby mesta Bratislava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79220000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
26. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služby platobnej brány pre digitálne služby hlavného mesta SR Bratislavy vrátane jeho príspevkových, rozpočtových a akciových spoločností. Cieľom obstarávania je nájsť partnera, ktorý zabezpečí službu s rovnakými podmienkami pre všetky zapojené organizácie a služby, na ktoré sú naviazané rôzne bankové účty. Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona je centrálnou obstarávacou organizáciou v súlade s § 15 ZVO. Verejný obstarávateľ zabezpečuje proces centrálneho verejného obstarávania postupom pre zadávanie podlimitných zákaziek, výsledkom ktorého bude uzavretie rámcovej dohody s jedným uchádzačom. Prostredníctvom centrálnej obstarávacej organizácie, ktorou je verejný obstarávateľ, budú/môžu byť jeho príspevkovým, rozpočtovým a akciovým spoločnostiam (uvedeným v prílohe č. 8 Súťažných podkladov) poskytované služby od uchádzača za rovnakých podmienok v súlade s rámcovou dohodou. Na základe uvedeného môžu k rámcovej dohode, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, pristúpiť všetky v súťažných podkladoch vymedzené organizácie. Verejný obstarávateľ k príprave a realizácií postupu tohto verejného obstarávania usporiadal prípravné trhové konzultácie (ďalej len PTK). Všetky informácie vrátane zápisu z PTK záujemci nájdu na nasledovnom linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/44262/summary. Predmetom zákazky je zabezpečenie služby platobnej brány pre digitálne služby hlavného mesta SR Bratislavy vrátane jeho príspevkových, rozpočtových a akciových spoločností. Cieľom obstarávania je nájsť partnera, ktorý zabezpečí službu s rovnakými podmienkami pre všetky zapojené organizácie a služby, na ktoré sú naviazané rôzne bankové účty. Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona je centrálnou obstarávacou organizáciou v súlade s § 15 ZVO. Verejný obstarávateľ zabezpečuje proces centrálneho verejného obstarávania postupom pre zadávanie podlimitných zákaziek, výsledkom ktorého bude uzavretie rámcovej dohody s jedným uchádzačom. Prostredníctvom centrálnej obstarávacej organizácie, ktorou je verejný obstarávateľ, budú/môžu byť jeho príspevkovým, rozpočtovým a akciovým spoločnostiam (uvedeným v prílohe č. 8 Súťažných podkladov) poskytované služby od uchádzača za rovnakých podmienok v súlade s rámcovou dohodou. Na základe uvedeného môžu k rámcovej dohode, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, pristúpiť všetky v súťažných podkladoch vymedzené organizácie. Verejný obstarávateľ k príprave a realizácií postupu tohto verejného obstarávania usporiadal prípravné trhové konzultácie (ďalej len PTK). Všetky informácie vrátane zápisu z PTK záujemci nájdu na nasledovnom linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/44262/summary

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 112 ods. 7 pís. b) ZVO. 2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému EVO. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky sú dostupné na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/484745 Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5.Verejný obstarávateľ stanovil v bode II.2.6) Predpokladanú hodnotu 200 000 EUR. Jedná sa o maximálnu hodnotu rámcovej dohody počas jej trvania. Zmluva na predmet zákazky bude platná a účinná počas obdobia 4 rokov od dňa účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania rámca 200 000 eur bez DPH podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. 6. Kritériá na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) sú uvedené v súťažných podkladoch.