Vyhlásené obstarávanie

Nákup techniky na zber BRKO v obci Kochanovce


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Kochanovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 796,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42990000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2017
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2017
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kochanovce, Kochanovce 207, 066 01 Kochanovce v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Lehota uvedená v IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk "Ostatné" i "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52, § 54 a § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup novej techniky na zber BRKO v obci Kochanovce: kolesový traktor, čelný traktorový nakladač, štiepkovač drevnej hmoty, traktorový náves, svahový mulčovač, kompostér 400 l, kompostér 900 l.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. kolesový traktor (1ks), čelný traktorový nakladač (1ks), štiepkovač drevnej hmoty (1ks), traktorový náves (1ks), svahový mulčovač (1ks), kompostér 400 l (170 ks), kompostér 900 l (6 ks)

Doplňujúce informácie

1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese: otazky.vo@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež.

3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

4. Komunikačným jazykom v rámci tohto verejného obstarávania je slovenský jazyk.

5. Predpokladá sa, že predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov Environmentálneho fondu. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie finančných prostriedkov zo zdrojov Environmentálneho fondu na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dotačných mechanizmov (iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje a pod.). Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť:

1. dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ust. § 47a Obchodného zákonníka a

2. po preukázateľnom pridelení finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zmluvy.

Dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7) je maximálna. Konkrétnu dĺžku realizácie zákazky stanovuje uchádzač v rámci kritéria č. 2 na vyhodnotenie ponúk.

Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením záväznej písomnej objednávky Verejným obstarávateľom (Kupujúcim) Predávajúcemu. Verejný obstarávateľ (Kupujúci) si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

6.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti.

7. V prípade, že požadované doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.

8. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2.500,- EUR (slovom: Dvetisícpäťsto 00/100 eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.