Vyhlásené obstarávanie

„Obnova hlavného objektu Nemocnice v Kráľovskom Chlmci – I.ETAPA“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 165 999,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eBIZ Consulting, s.r.o., Lehotského 1, 811 06 Bratislava; prevádzka: Dunajská 12, 040 01 Košice, Slovensko.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu

Popis podmienky účasti:

Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH 98 bodov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obnova hlavného objektu Nemocnice v Kráľovskom Chlmci – I.ETAPA spočívajúca z rekonštrukcie strechy, obvodového plášťa a vybraných častí interiéru hlavného objektu nemocnice. Bližší popis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/nspkch/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=77865031&;. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom prostriedku. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/12379, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 100 000,00 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou a na mieste stretnutia uvedenom v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že zákazka sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa určených na tento účel a z prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti (POO), názov výzvy: „Výzva na financovanie malých investičných projektov na podporu výstavby a rekonštrukcie nemocníc za účelom zlepšenia kvality a efektívnosti ústavnej zdravotnej starostlivosti“, kód výzvy: 11I02-21-V10. Vzhľadom k tomu, k uzatvoreniu ZoD sa pristúpi až po schválení žiadosti o príspevok. Verejný obstarávateľ upovedomuje záujemcov, že v prípade, ak žiadosť o príspevok nebude schválená, verejný obstarávateľ k podpísaniu zmluvy nepristúpi a predmetnú zákazku v súlade s § 57 ods. 2 ZVO zruší.