Vyhlásené obstarávanie

Osobné ochranné a pracovné prostriedky do kontrolovaného pásma


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 035 470,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
„On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/492603

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky (v prípade plátcu DPH sa za ňu považuje cena bez DPH, v prípade neplátcu DPH konečná, celková cena predmetu zákazky). Celková cena pre danú súťaž má len formálny charakter a nie je rozhodujúca pre zadanie zákazky. Zmluvná cena rámcovej dohody bude vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Zákazka sa zadáva po položkách a to na základe najnižšej ponúknutej jednotkovej ceny za položku pri opätovnom otvorení súťaže po elektronickej aukcii.

Výsledky

Osobné ochranné a pracovné prostriedky do kontrolovaného pásma

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov a pomôcok na ochranu tváre, trupu, horných a dolných končatín, dodávka návlekov pre zabezpečenie ochrany a bezpečnosti práce zamestnancov JAVYS, a.s., ktoré je potrebné používať pri vstupe do kontrolovaného pásma. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na webovej stránke, (https://eplatforma.vlada.gov.sk/o-systeme/?csrt=6731380496925074397), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/492603. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, najskôr však od 1.4.2024. g)Verejné obstarávanie sa bude realizovať v súlade s § 66 Zákona o verejnom obstarávaní, kde vyhodnotenie ponúk sa uskutoční tak, že komisia vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti, tiež posúdi dôvody vylúčenia podľa §40 zákona o verejnom obstarávaní. h)Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. i) Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná na karte "Informácie o časti (GR-Lot) (Časť LOT-0001)" tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania stanovená na "3 mesiace", sa - v zmysle bodu 8.1 Súťažných podkladov - skončí 23.04.2024.