Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie externých audítorských služieb na programe cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Slovensko – Rakúsko 2021 – 2027


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
282 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Popis podmienky účasti:

Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v Prílohe č. 6 Súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Popis podmienky účasti:

Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v Prílohe č. 6 Súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena za poskytnutie audítorských služieb v EUR s DPH. Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v Prílohe č. 4 a č. 7 súťažných podkladov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je riadne a včasné poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky (ďalej len „MF SR“) ako orgán auditu pre program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Slovensko – Rakúsko 2021 – 2027 (ďalej aj „PCS SK – AT“). Predmet zákazky sa bude plniť na základe čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb na programe cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Slovensko – Rakúsko 2021 – 2027 (ďalej aj „Rámcová dohoda“). Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov, realizovaných v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059, a to prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Požadované audítorské služby súvisia so: i. získaním nezávislého uistenia o účinnom fungovaní systémov riadenia a kontroly PCS SK – AT realizovanom na príslušných auditovaných subjektoch zapojených do implementácie (riadenia a kontroly) na rakúskej strane PCS SK – AT vykonávaného ako systémový audit, a to v zmysle čl. 48 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059; ii. získaním nezávislého uistenia o zákonnosti a správnosti výdavkov zahrnutých do účtov predložených Európskej komisii overovaním výdavkov hlavných partnerov/partnerov (auditovaných subjektov) v rámci PCS SK – AT so sídlom mimo územia Slovenskej republiky (spravidla so sídlom na území Rakúskej spolkovej republiky) vykonávaného ako audit operácií, a to v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059. Podrobné vymedzenie opisu predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa a môže byť spolufinancovaný z finančných prostriedkov Európskej únie. 3. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do uplynutia 48 mesiacov od začiatku jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v Súťažných podkladoch. 6. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 8. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Rámcovej dohody verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona dokumenty uvedené v bode 31.4 Súťažných podkladov.