Vyhlásené obstarávanie

IKT pre Univerzitu Komenského v Bratislave 2024-25


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 132 031,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum neuvedený
Dátum otvárania ponúk:
Dátum neuvedený
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Každý záujemca je povinný predložiť doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Prehľad o celkovom obrate

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 33 ods.1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V súlade s § 38 ods. 6 písm. a) zákona požiadavka verejného obstarávateľa na preukázanie výšky celkového obratu nesmie presiahnuť dvojnásobok predpokladanej hodnoty vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, pretože trvanie zmluvy je dlhšie ako 12 mesiacov. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať vyplneným Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač preukáže v súlade s § 38 ods. 6 písm. a) celkový súhrnný obrat minimálne vo výške 1 500 000,00 Eur za posledné tri hospodárske roky od vyhlásenia verejného obstarávania, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ preverí celkový súhrnný obrat uchádzača na základe informácií zverejnených v registri účtovných závierok vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky, ktorom sú verejne dostupné účtovné závierky. V prípade, ak uchádzač nemá zverejnené účtovné závierky v registri účtovných závierok vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky, preukáže uchádzač celkový súhrnný obrat predložením kópie výkazu ziskov a strát/výkazu príjmov a výdavkov s vyznačeným údajom o celkovom obrate, ktorá je overená daňovým úradom, audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Uchádzač predloží scany originálov alebo scany úradne osvedčených kópií dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia. V prípade, že sa bude chcieť záujemca kvalifikovať v priebehu zriadeného DNS, tak celkový súhrnný obrat sa bude počítať od predloženia jeho žiadosti o zaradenie, nie od vyhlásenia verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní ponúk postupovať tzv. „superreverzným spôsobom“, čiže vyhodnocovanie bude prebiehať podľa poradia predložených návrhov na plnenie kritéria. Verejný obstarávateľ sa bude zaoberať ponukou najskôr prvého v poradí podľa vyššie uvedeného spôsobu, následne, ak prvý v poradí nesplní požiadavky verejného obstarávateľa, bude sa zaoberať ponukou druhého, prípadne aj ďalšími v poradí.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávanie informačných a komunikačných technológií bežne dostupných na trhu pre Univerzitu Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti, vrátane dopravy a vyloženia a vynesenia na mieste dodania, prostredníctvom zriadeného dynamického nákupného systému (DNS). Ide najmä o dodávanie: - počítačov, notebookov a príslušenstva, - tlačiarní, scanovacích zariadení a príslušenstva, - zariadení na hlasovú a dátovú komunikáciu a ich príslušenstva, - serverov a príslušenstva, - IKT periférií a ich príslušenstva, - audiovizuálnej a prezentačnej techniky a príslušenstva, - náhradných dielov na IKT zariadenia, - sieťových zariadení.

Doplňujúce informácie

V časti 4.1.3. verejný obstarávateľ uviedol iba hlavný CPV kód. Doplňujúce CPV kódy sú uvedené v súťažných podkladoch.