Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a nadstavba pavilónu M


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 794 767,52
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa: 2.1 § 33 ods. 1 písm. d) zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch (Príloha č. 6 - Podmienky účasti).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Opis podmienky účasti: Podmienka účasti podľa: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona, 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona (vo väzbe na § 36 zákona). Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch (Príloha č. 6 - Podmienky účasti).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena celkom za realizáciu predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nadstavba a obnova pavilónu M podľa projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou č. 1B súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Jedná sa o zadávanie podlimitnej zákazky dobrovoľne vyšším/nadlimitným postupom. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EPVO v časti PRÍRUČKY https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=5167687994833702813 a v časti VIDEONÁVODY https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=5167687994833702813. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/491349. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 6 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 4 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 130 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií - d) žiadne z uvedených. 10. Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzavretej zmluvy. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo iný kontrolný orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO.