Vyhlásené obstarávanie

Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
42418000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
on-line prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže

Popis podmienky účasti:

Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže, v ktorom musí byť uvedené: - identifikácia odberateľa/objednávateľa a kontakt na odberateľa/objednávateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie) - názov a stručný opis dodávky tovaru, - zmluvná cena za dodávky tovaru v Eur bez DPH, - termín dodania tovaru. Zadávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne jednu (1) dodávku kolesového manipulátora s neutrálnou uhlíkovou stopou vrátane dodávky nabíjacej stanice v hodnote minimálne 1 200 000,00 Eur bez DPH. Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta. Celkovú cenu za dodanie predmetu zákazky, hospodársky subjekt uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritéria“, ktorý tvorí Prílohu č. 8 týchto súťažných podkladov. Všetky ceny musia byť kladný, nenulový údaj a musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Celkovú cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH hospodársky subjekt uvedie aj v systéme JOSEPHINE. Úspešný bude ten hospodársky subjekt, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka nového kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, ako aj dodávka nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, vrátane zaškolenia pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku týchto zariadení a ich uvedenie do prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie prevádzkovej dokumentácie manipulátora, nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, dodanie prehlásenia o zhode zariadenia, protokolov o vykonaných skúškach v súlade s legislatívou na železničnej infraštruktúre, ako aj dodanie akýchkoľvek ďalších dokladov o vykonaní akýchkoľvek úradných skúšok, ktoré sú potrebné v zmysle aplikovateľných právnych predpisov (najmä vyhlášky č. 205/2010 Z.z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach, v znení neskorších právnych predpisov), alebo o ktorých vykonanie zadávateľ požiada a zaškolenie prevádzkových pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia. Požadované zariadenia budú prevádzkované v Termináli kombinovanej dopravy – Dobrá na manipuláciu s intermodálnymi prepravnými jednotkami (ďalej ako „IPJ“) (ISO kontajnerov a špeciálnych nadstavieb) pri priamej aj nepriamej prekládke. Priamou prekládkou sa rozumie manipulácia s IPJ pomocou manipulátora medzi dvoma susediacimi koľajami a nepriamou prekládkou umiestnenie IPJ pomocou manipulátora z vozňa/CDP na plochu a z plochy na vozeň/CDP. Súčasťou plnenia predmetu zákazky bude následný časovo ohraničený výkon záručného servisu a kompletnej údržby zariadení. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Spoločnosť BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. nie je verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a aktuálne nespĺňa ani definíciu dotovaného subjektu v zmysle ustanovenia § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. V postupe zadávania tejto zákazky sa neaplikuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v plnom znení, ale len niektoré ustanovenia tohto zákona, ktoré sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 3. Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 4. Zadávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 20.000 EUR. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.1 Pokyny pre hospodárske subjekty, bod 16. 5. Termín dodania predmetu zákazky je do jedného roku od podpisu kúpnej zmluvy, najneskôr však do 31.03.2025. Úspešný hospodársky subjekt bude povinný dodať tovar a poskytnúť všetko dohodnuté plnenie podľa kúpnej zmluvy do jedného roka od podpisu kúpnej zmluvy, najneskôr však do 31.03.2025. Servisná zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to na 5 rokov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, pričom servisná zmluva nadobudne účinnosť dňom riadneho odovzdania manipulátora a jeho prevzatia podľa kúpnej zmluvy.