Predmetom zákazky je dodávanie bežne dostupných tovarov, ktorými sú kancelárske potreby a kancelársky papier slúžiace na zabezpečenie chodu mestského úradu, materských škôlok a mestskej knižnice, vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania, prostredníctvom zriadeného dynamického nákupného zoznamu (DNS). Podrobné informácie a obstarávané položky sú dostupné v súťažných podkladoch. Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako DNS) je dodávka predovšetkým kancelárskych potrieb, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (ďalej ako CPV) najmä v rozsahu skupiny 301, 228 a 392. Verejný obstarávateľ bude vyhlasovať konkrétnu zákazku s použitím DNS na základe Výzvy na predkladanie ponúk (ďalej ako Výzva na predkladanie ponúk). Presná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená v príslušnej Výzve na predkladanie ponúk v rámci zadávania konkrétnej zákazky v súlade so súťažnými podkladmi. Verejný obstarávateľ predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci DNS v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Rovnako objem konkrétnych zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému, verejný obstarávateľ predpokladá od jednotiek až po stovky jednotiek v konkrétnej zadávanej zákazke v rámci dynamického nákupného systému. Tovar bude dodávaný v rozsahu a v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa, podľa podrobného opisu v každej konkrétnej zákazke. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude pri plnení predmetu zákazky dodržiavať platnú legislatívu Slovenskej republiky a Európskej únie.
Bližšie informácie v súťažných podkladoch.