Vyhlásené obstarávanie

Vianočná kapustnica pre učiteľov stredných škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK – cateringové služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
55321000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
15. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Táto výzva je na predloženie ponuky za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. (V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky nedosiahne/neprekročí finančný limit 70 000,00 € bez DPH, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť predložené ponuky a zadať zákazku podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní na základe výsledku vyhodnotenia predložených ponúk.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú cateringové služby určené pre zabezpečenie akcie pod názvom Vianočná kapustnica pre učiteľov stredných škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK, ktorá sa koná dňa 5.12.2023 v priestoroch Centra odborného vzdelávania a prípravy pri SOŠ technológií a remesiel na Ivanskej ceste 21 v Bratislave, pre 800 osôb v súlade s nižšie uvedeným rozsahom a požiadavkami objednávateľa. Miesto plnenia: COVP pri SOŠ technológií a remesiel Ivanská cesta 21 823 75 Bratislava Lehota plnenia: 4.12.2023 v čase od 8:00 do 18:00 hod. príprava zariadení a návoz materiálu 5.12.2023 Prevádzkový čas: 9:30 h. – 22:00 hod. Čas podávania jedál: 14:00 – 22:00 hod. 6.12.2023 demontáž a upratovanie od 8:00 do 15:00 hod. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu realizácie na základe objednávky, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.1.2024. 10. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu realizácie na základe objednávky, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.