Vyhlásené obstarávanie

Penetračné testovanie pre Informačný systém Centrálny register účtov (ďalej aj ako "IS CRÚ) vybudovaných v zmysle zákona č. 123/2022 Z.z. o centrálnom registri účtov a o zmene a doplnení niektorých zákonov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 266,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222100-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo financií, Štefanovičová 5, 817 82 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia ,,Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH“. Uchádzač predloží v návrhu na plnenie kritéria navrhovanú cenu za predmet zákazky vyjadrenú v mene EUR matematicky zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len "DPH"), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena uvedená v EUR bez DPH, - navrhovaná cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie iba navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH v ponuke upozorní. V prípade ak uchádzač v postavení dodávateľa v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky nebude povinný odviesť DPH pri dodávke predmetu zákazky, ale odviesť ju bude povinný verejný obstarávateľ v postavení odberateľa, uvedie uchádzač v ponuke cenu vrátane DPH, ktorú bude povinný zaplatiť verejný obstarávateľ Ak sa uchádzač, ktorý nie je zdaniteľnou osobou pre DPH stane úspešným uchádzačom a pred uzavretím zmluvy s verejným obstarávateľom sa stane zdaniteľnou osobou pre DPH platí, že ním v ponuke udaná cena celkom sa stane cenou vrátane DPH. Ak sa uchádzač, ktorý v čase podpisu zmluvy nebol zdaniteľnou osobou pre DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa ňou stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o DPH. Preto verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi zohľadniť túto skutočnosť pri svojom návrhu na plnenie kritérií. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižším návrhom na plnenie kritéria, t. j. s najnižšou Cenou celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH.

Opis obstarávania

Interné penetračné testovanie pre Informačný systém Centrálny register účtov (ďalej aj ako „IS CRÚ“) vybudovaný v zmysle zákona č. 123/2022 Z. z., vrátane testovania nasledovných rozhraní: • SOAP API • Web (React.js Single Page Application (SPA) Spôsob testovania/ overenia nastavenia: Interné penetračné testovanie v priestoroch prevádzkovateľa IS v BA. Vyžadovaná metodika použitá pri testovaní: • OWASP API Security Top 10 v najnovšej dostupnej verzii v čase testovania • OWASP Web Security testing guide v najnovšej dostupnej verzii v čase testovania • nist 800-95 Testované scenáre: • Bez prihlasovacích údajov ako „black box“ • S prihlasovacími údajmi pre 6 rolí (systémový administrátor, administrátor používateľov, používateľ typu 1, používateľ typu 2, auditor typu 1 a auditor typu 2) Výstup: Vytvoriť report pre všetky zistené a kategorizované zraniteľnosti, vrátane podrobného popisu jednotlivých zistení a odporúčaní na nápravu.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy verejného obstarávania cez funkcionalitu IS EVO. 2. Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať elektronickou formou. V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve v lehote na predloženie cenových návrhov (ponúk), môže záujemca požiadať prostredníctvom IS EVO. 3. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. 5. Uchádzač súhlasí s podmienkami stanovenými verejným obstarávateľom. 6. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi 7. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu zadávania zákazky.