Vyhlásené obstarávanie

Kombinované havarijné poistenie a poistenie pracovnej činnosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
108 266,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66514110-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
23. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
elektronická platforma
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie/uskutočnenie/zhotovenie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Poznámka: Poisťovacie služby oslobodené od dane upravuje § 37 zákona o DPH. Podmienkou oslobodenia predmetných služieb je poskytovanie zdaniteľnou osobou na základe právneho vzťahu medzi poskytovateľom poisťovacej služby a poisteným, ktorého riziká poistenie kryje.
  • Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky v EUR. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov.

Opis obstarávania

Predmetom poistenia je Kombinované havarijné poistenie a poistenie pracovnej činnosti (tzv. lom stoja) súboru vozidiel, ktorých držiteľom alebo vlastníkom je Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja, a to na obdobie od 24.12.2023 do 31.12.2025. Zoznam vozidiel je vždy neoddeliteľnou súčasťou súborovej poistnej zmluvy. Viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch a prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

6 OBSAH PONUKY 6.1 Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať:  Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (osobné postavenie), uvedených v bode 4.1 týchto podmienok zákazky,  vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie pritérií podľa Prílohy 3 týchto podmienok súťaže,  vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný vlastný návrh poistnej zmluvy (ktorej súčasťou budú aj osobitné podmienky predmetu zákazky uvedené v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky)  vyplnenú a oprávnenou osobou podpísanú Prílohu č. 1 (Rozpis MV pre poistenie – cenová ponuka), táto príloha bude tvoriť, prílohu k poistnej zmluve 6.2 V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 6.3 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. 6.4 Uchádzač predložením ponuky preukazuje súhlas so všetkými podmienkami zákazky.