Vyhlásené obstarávanie

Monitoring zložiek životného prostredia diaľnice D1 Hubová - Ivachnová


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 784,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71313450-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
9. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ePVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží dokumenty podľa Prílohy č. 6 - Podmienky účasti uchádzačov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Spôsob uvedenia návrhu na plnenie Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria vo svojej ponuke v tabuľke Prílohy č. 2 - v časti Návrh na plnenie kritérií Uchádzač tabuľku nevypĺňa, jednotlivé hodnoty budú vyplnené automaticky, po vyplnení jednotkových cien v Prílohe č. 2 - v časti Špecifikácia ceny.
  • Úspešný uchádzač bude ten, ktorý sa podľa zostaveného poradia podľa stanoveného kritéria umiestni na prvom mieste.
  • Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za dodanie predmetu zákazky vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov podľa určenej definície kritéria.
  • Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa navrhovanej ceny za dodanie predmetu zákazky.
  • Pravidlá uplatnenia stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk
  • Definícia kritéria Cena za celý predmet zákazky je celková cena za dodanie predmetu zákazky v rozsahu a vyhotovení v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky.
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena za celý predmet zákazky v € bez DPH.
  • Určenie kritéria Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia v zmysle TP 050 Technické podmienky: Monitoring vplyvu cestných komunikácií na životné prostredie – počas 11. roka výstavby. Nakoľko predmetný monitoring nadväzuje na už monitoring vykonávaný pred výstavbou a počas výstavby, bude pokračovať v týchto intenciách. Zhotoviteľ monitoringu bude mať k dispozícii Ročné správy z monitoringu pred výstavbou a počas výstavby. Zhotoviteľ nijakým spôsobom nezodpovedá za výsledky, ktoré vyplynuli z ročných správ počas etáp pred výstavbou a počas výstavby (monitoring vykonávaný po 9. rok výstavby). Slúžia na ďalšie spracovanie a sumárne vyhodnotenie výsledkov. Monitoring vplyvov výstavby, slúži k posúdeniu, či sa zámer svojimi vplyvmi neodchyľuje od hodnôt predikovaných v EIA a štúdiách vypracovaných pre nadväzujúce povoľovacie konania, hlavne, či nedochádza k prekračovaniu legislatívne povolených hodnôt, tzv. limitných hodnôt, pre jednotlivé zložky životného prostredia. Limitné hodnoty vyplývajú z aktuálne platných zákonov a vyhlášok konkrétnej zložky životného prostredia. Hlavný zmysel monitoringu spočíva v následnej reakcii, ktorá prípadné zistené neprijateľné efekty obmedzí alebo eliminuje. Monitoring vplyvov stavby diaľnice na vybrané zložky životného prostredia bude vykonaný v súlade s platnými technickými normami, predpismi, vyhláškami a zákonmi. Vstupy na pozemky vrátane súhlasov s odbermi si zabezpečuje Zhotoviteľ. Pred realizáciou monitoringu požadujeme vykonať rekognoskáciu terénu a monitorovacích lokalít. V prípade potreby posunu, alebo zmeny monitorovacieho bodu z opodstatnených dôvodov (napr. nesúhlas majiteľa, a pod.), o tejto skutočnosti zhotoviteľ bezodkladne informuje objednávateľa písomnou formou. V žiadosti o posun monitorovacieho bodu uvedie odôvodnenie a návrh náhradného monitorovacieho bodu so zameraním GPS súradníc. V zmysle požiadaviek záverečného stanoviska MŽP SR, TP 050 a záverov z vykonaných prieskumov a štúdií spracovaných v DSP bol navrhnutý monitoring vplyvu diaľnice na životné prostredie v nasledovnom rozsahu: - monitoring hluku, - monitoring ovzdušia, - monitoring pôdy, - monitoring povrchových a podzemných vôd Forma predkladania správ z monitoringu Ročná správa (za jeden rok v zmysle etapizácie*) Etapizácia*: - Za 11. rok výstavby diaľnice D1 Dielo bude predstavovať rozdelenie ročných správ členených nasledovne: Ročná správa počas 11 roka výstavby v rozsahu všetkých zložiek ŽP: - Ročná správa z monitoringu hluku - Ročná správa z monitoringu ovzdušia - Ročná správa z monitoringu pôdy - Ročná správa z monitoringu povrchových vôd - Ročná správa z monitoringu podzemných vôd Bližšia špecifikácia diela je uvedená v Prílohe č.1 - Opis predmetu zákazky Ročnú správu z monitoringu zložiek ŽP zachytávajúcu 11. (jedenásty) rok výstavby diaľnice D1 Hubová – Ivachnová s výsledkami všetkých meraní zložiek ŽP v termíne do 13 (trinástich) mesiacov odo dňa doporučeného doručenia písomnej výzvy zo strany objednávateľa zhotoviteľovi na začatie vykonávanie diela. Na účely preukázania riadneho a včasného vykonania časti diela spočívajúcej v monitorovaní a vyhodnocovaní jednotlivých zložiek životného prostredia: (i) hluk, (ii) ovzdušie, (iii) povrchová a voda, (iv) podzemná voda, (v) pôda (ďalej len „zložky ŽP“) zhotoviteľ vypracuje v súlade s Prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a objednávateľovi dodá nasledujúce časti diela v uvedenom rozsahu, forme a frekvencii: Ročnú správu monitoringu zložiek ŽP za 11. (jedenásty) rok výstavby diaľnice D1 Hubová – Ivachnová - v tlačenej forme 3x (trikrát) a - v digitálnej forme 2x (dvakrát), z toho - na CD 1x (jedenkrát) a - na USB kľúči 1x (jedenkrát). Pre všetky vyššie uvedené jednotlivé časti diela- ročné správy a záverečné správy súčasne platí, že: digitálna forma bude spracovaná nasledovne: - na USB kľúči vyhotovenie vo formátoch .docx, .xlsx, .dwg a/alebo .dgn, .pdf a v súradnicovom systéme S-JTSK, alebo WGS 84, fotodokumentácia a obrázky vo formáte .jpg, nezabezpečené proti tlačeniu a kopírovaniu a - na CD vyhotovenie vo formáte .pdf, zabezpečené proti tlačeniu a kopírovaniu. - tlačená forma bude spracovaná na formátoch A4 a jeho násobkoch. Vyššie uvedený počet vyhotovení ročnej správy je zhotoviteľ povinný dodať objednávateľovi v súlade termínmi a za podmienok dodania, ku dňu podpísania Odovzdávacieho a preberacieho protokolu. Obsah ponuky uchádzača bude obsahovať: Prílohu č. 2 - Špecifikácia ceny, Návrh na plnenie kritérií Prílohu č. 3 - Zoznam členov pracovnej skupiny Prílohu č. 4 - Životopis člena pracovnej skupiny Prílohu č. 5 - Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov Doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje súhlas so znením VOP.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.