Vyhlásené obstarávanie

PRÍPRAVA A ROZVOZ STRAVY PRE SENIOROV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
175 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55521200-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
1. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobitného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. K preukázaniu stanovenej podmienky účasti musí uchádzač v ponuke predložiť: 11.1 § 32, ods. 1, písm. e): Základné údaje o uchádzačovi, v ktorých uvedie obchodný názov a sídlo uchádzača, alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné, aby si verejný obstarávateľ mohol sám preveriť oprávnenie k podnikaniu v Registri hospodárskych subjektov. 11.2 § 32, ods. 1, písm. f): Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (príloha č. 2) V prípade, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS), nemusí predkladať doklady k preukázaniu osobného postavenia, uvedie informáciu o zápise vo svojej ponuke.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena s DPH zahŕňa cenu za prípravu obeda a rozvoz a všetky ostatné služby spojené s donáškou a rozvozom obedov pre seniorov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a rozvoz stravy pre seniorov mestskej časti Bratislava-Karlova Ves s nasledovnými požiadavkami: - denné dodanie teplej varenej stravy v jednorazových obaloch, - rozvoz tejto stravy do domácností klientov sociálnej služby počas pracovných dní, v čase od 8:30 do 14:00 na území mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, - dodávateľ musí autami, ktoré budú denne využívané na priamy rozvoz rozviesť obedy pred vchody do bytov na trase dlhej 25 – 45 km s 35 – 75 zastávkami, - Dodávateľ, ktorý zabezpečí dovoz/rozvoz bude vstupovať do nebytových priestorov klientov, bude mať zverené kľúče od vchodov - ponuka jedál na každý deň musí zahŕňať ponuku 3 jedál, z toho jedno diétne jedlo a 2 racionálne, - gramáž stravy na základe noriem pre dospelého človeka, - predpokladaný počet stravníkov je od 110 do 175 a predpokladaný počet odobratých jedál denne je priemerne 135 porcií. Počet objednaných porcií bude špecifikovaný písomnou objednávkou vždy týždeň vopred, - uchádzač zašle vopred týždenný jedálny lístok, zväčša každý pondelok. Následne bude lístok distribuovaný vždy v utorok klientom sociálnej služby na základe ktorého si klienti jedlá objednajú, - predpokladaný počet odobratých obedov ročne je 40 000 ks, - jedálny lístok musí byť zostavovaný tak, aby bola strava pestrá (jedlá sa nebudú opakovať v rozmedzí 2 týždňov) a spĺňala všetky diabetické, energetické a výživové hodnoty, - technologické postupy prípravy stravy musia zodpovedať štandardom tak, aby zostala zachovaná výživová hodnota poskytovanej stravy, - uchádzač zašle po ukončení kalendárneho mesiaca faktúru za dodanú stravu a za rozvoz stravy na základe podkladov odsúhlasených obidvomi zmluvnými stranami, - dodávateľ zabezpečí cateringové služby, maximálne však 2x do roka za účelom osláv v denných centrách.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.