Vyhlásené obstarávanie

Zníženie svetelného znečistenia v obci Polomka2


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Polomka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
141 443,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45310000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Polomka
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

OSOBNÉ POSTAVENIE § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Poznámka: Uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 18 zákona č. 315/2016 Z.z. , viď aj § 11 odst.1 zákona- nemožnosť uzavretia zmluvy s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPOSOBILOSŤ § 34 ods. 1, § 35, § 36 zákona o verejnom obstarávaní § 34 ods. 1 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálne požadovaná úroveň štandardov: 1. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky (výpis z obchodného registra, živnostenský list alebo výpis z iného registra), dokladajúci oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom verejného obstarávania. 2. § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predkladá čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie vyššie uvedených podmienok účasti prostredníctvom elektronického výpisu zo Zoznamu hospodárskych subjektov, dostupného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie ( potom nie je potrebné predkladať žiadny z vyššie uvedených dokladov). 3. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania (doručenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk záujemcom). Uchádzač musí preukázať uskutočnenie minimálne 2 elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení obcí, miest alebo areálov právnických firiem resp. fyzických osôb a pod. za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania (doručenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk záujemcom) v minimálnej hodnote 50 000 EUR bez DPH na jednu zákazku. V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ, resp. referencie nie sú zapísané v evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie, v predloženom zozname uskutočnených stavebných prác budú minimálne uvedené ceny, lehoty uskutočnenia, odberatelia a stručný popis uskutočnených stavebných prác.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je demontáž existujúcich svietidiel verejného osvetlenia a montáž nových LED svietidiel v počte 311 ks +systém riadenia, revízia systému. Podrobný opis predmetu zákazky je Prílohou č. 1 až č.7 tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

Práce na výmene svietidiel musia byť protokolárne odovzdané najneskôr do 22.4.2024. Táto lehota sa nedá predĺžiť a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy o dielo, dôvodom sú podmienky financovania Environmentálnym fondom.