Vyhlásené obstarávanie

Výroba a dodanie týždennej strihovej televíznej relácie „Týždeň v PSK“ v roku 2024


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
92221000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
6. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line otváranie
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; (ďalej len potvrdenie o poskytnutí služby). Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. služby na výrobu televíznych programov, tvorba (výroba) reklamných, propagačných a informačných filmov. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované služby v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Potvrdenie o vykonaní poskytnutí služby musí obsahovať minimálne identifikačné údaje zhotoviteľovi, objednávateľovi, o zmluve, opis a rozsah plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy, hodnotenie plnenia, dátum vyhotovenia. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam služieb musí obsahovať minimálne: - identifikáciu zmluvy, zhotoviteľa, objednávateľa a kontaktné údaje pre overenie plnenia Zmluvy; - rozsah plnenia podľa zmluvy (neuplatňuje sa, ak je tento údaj uvedený v potvrdení vykonaní stavebných prác); - miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do); - cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR; - celkovú zmluvnú cenu za poskytnutie služby; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena; - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre poskytnuté služby uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné); - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné). - cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Ak je celková zmluvná cena za poskytnutie uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť x - cenu v pôvodnej mene, x - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, x - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa služby poskytli, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, alebo prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa služby poskytli uskutočnili v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB, x - celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne 2 zákazkách, ktorých súčet cien poskytnutých služieb musí byť s celkovou zmluvnou cenou rovnou alebo vyššou ako 15 000 EUR bez DPH.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najlepšia ponuka -------------------------------- *60 = získaný počet bodov Aktuálne hodnotená ponuka
  • Kritérium č. 1 - najnižšia jednotková cena získa najvyšší počet bodov. Každá ďalšia ponuka získa počet bodov podľa vzorca:

Opis obstarávania

Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 výzvy - Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Osobitné požiadavky plnenia: ✓ Po odovzdaní TV relácie dôjde k prevodu neobmedzených práv a licencií ku každej produkcii jednotlivých relácií a Objednávateľovi sa vyhradí právo na akúkoľvek ďalšiu úpravu týchto originálnych diel. Objednávateľovi budú práva na TV reláciu uznané na dobu neurčitú: bezodplatné šírenie, verejné premietanie, nekomerčné použitie, vzdelávacie a informačné aktivity, televízne vysielanie na území Slovenskej republiky, neobmedzená výroba rozmnoženín a duplikátov na vlastné náklady. ✓ Uchádzač poskytne Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase, mieste plnenia a podľa uvedených špecifikácií a požiadaviek Objednávateľa. ✓ Uchádzač predloží formou prílohy čestné prehlásenie o praxi v danom odbore minimálne 3 roky (vlastná povinná príloha). ✓ Uchádzač predloží formou prílohy potvrdenia a overiteľné referencie od klientov o vykonávaní predmetnej služby s uvedením kontaktu na kontaktnú osobu – v zmysle bodu IV.1.)(povinná príloha). ✓ Uchádzač predloží formou prílohy názorné ukážky z doteraz realizovaných TV výstupov - odkazy na web linky, MP4 ai. na doteraz realizované diela. (povinná príloha). ✓ Uchádzač predloží formou prílohy čestné prehlásenie o technickom vybavení, ktorým disponuje - zoznam a druh používanej TV techniky. (vlastná povinná príloha). ✓ Uchádzač predloží formou prílohy čestné prehlásenie o personálnom, resp. odbornom obsadení spoločnosti, ktorá sa do VO prihlási. (vlastná povinná príloha). ✓ V cene vyhotovenia relácie sú zahrnuté režijné náklady, doprava na všetky dohodnuté akcie a podujatia v rámci celého Prešovského kraja, zabezpečenie techniky a programu na postprodukciu audiovizuálneho materiálu. ✓ Pre Uchádzača, ktorý bude v súťaži úspešný, vyhotoví Objednávateľ zmluvu na poskytnuté služby na celý rok 2024. ✓ Uchádzač po poskytnutí všetkých služieb vystaví Objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby pravidelne mesačne v dohodnutej cene za plnenie. ✓ S úspešným Uchádzačom bude komunikovať určený pracovník Oddelenia komunikácie a propagácie Úradu PSK telefonickou a mailovou formou.