Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie k sanácií zosuvu na D1 Fričovce – Chminianska Nová Ves pre SSÚD 10


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
28 260,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
4. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Adresa verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

OSOBNÉ POSTAVENIE Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") – uchádzač je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) Zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona doložením skenu originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením skenu originálu Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) Zákona.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) Zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 Zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 Zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (tzv. ,,reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie (PD) v podrobnosti na realizáciu stavby (DRS) na sanáciu, stabilizáciu zosuvov svahov a súčastí diaľnice v úseku D1 Fričovce – Chminianska Nová Ves pre SSÚD 10. (Stredisko správy a údržby diaľnic Beharovce, ďalej len „SSÚD 10“) MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Oblasť záujmu poškodených súčastí diaľnice sa nachádza na úseku D1 Fričovce – Chminianska Nová Ves v km od 382,63 do 387,50: - Objekt č. 1: erózia násypového svahu mostného objektu D1 400 pri opore č.1 (km 382,63 vpravo); - Objekt č. 2: poškodenie upraveného koryta Libešanského potoka pod mostným objektom D1 338.1 (km 382,63); - Objekt č. 3: erózna ryha násypového telesa za krajnicou pri trafostanici pri objekte D1 405 (km 385,5 vpravo); - Objekt č. 4: sanácia zosuvov svahov nachádzajúcich sa v úseku zárubného múru (km 385,5 vľavo); - Objekt č. 5: poškodenie dlažobných sklzov na svahu telesa násypu (km 387,50 vľavo).

Doplňujúce informácie

CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 – Špecifikácia ceny. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY) - Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 – Opis predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ (ďalej aj „Objednávateľ“) požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre poskytovanie služieb, ktoré tvoria Prílohu č.5, a ktoré sú zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnení: – vedúci oddelenia opráv vozoviek alebo ním poverené osoby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY - Verejný obstarávateľ neorganizuje obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ umožní záujemcom/ uchádzačom obhliadku objektov za účelom vypracovania cenovej ponuky. Miesto plnenia predmetu zákazky je plne sprístupnené. Predpokladá sa, že záujemca/ uchádzač sa pred predložením ponuky s miestom plnenia zákazky dokonale oboznámi. - Vykonanie obhliadky je možné po predchádzajúcej dohode s vedúcim Strediska správy a údržby diaľnic SSÚD 10 Beharovce, tel. č. +421 904 935 275 , v pracovných dňoch od 9:00 do 14:00 hod. - Všetky náklady a výdavky vzniknuté záujemcovi/uchádzačovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca/ uchádzač bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. OBSAH CENOVEJ PONUKY UCHÁDZAČA - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte *xls./*xlsx. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platcom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Vyplnená Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia. SPÔSOB URČENIA CENY - Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny, sadzby v eurách maximálne na dve desatinné miesta. Uchádzač vyplňuje len žlto označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Ceny celkom budú vyplnené automaticky. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. - Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk, potom sú nemenné a záväzné pre vystavenie Objednávky. - Prijaté ceny sú záväzné pre vystavenie Objednávky v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Objednávky a sú pevné a nemenné počas celej realizácie predmetu zákazky. - Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet Objednávateľa nebude realizovať. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača. - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály alebo kópie dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Na faktúre musí byť uvedené číslo Objednávky, popis plnenia podľa predmetu Objednávky. - Objednávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Objednávky. - Splatnosť faktúry je 30 (slovom: tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - K písomnému prevzatiu predmetu Objednávky je úspešný uchádzač povinný predložiť: Projektové dokumentácie k sanácií zosuvu na D1 Fričovce – Chminianska Nová Ves pre SSÚD 10, tvoriace predmet zákazky, uvedený v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky. V tlačenej forme 5 (päť) vyhotovení a 1x (jedenkrát) v digitálnej forme na USB kľúči/CD (komplet vo formáte .pdf). - K faktúre je potrebné priložiť: 1) potvrdenú Objednávku Poskytovateľom, 2) preberací protokol podpísaný za Objednávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky. - Fakturovať sa budú len skutočne zrealizované služby. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Objednávateľ požaduje vyhotovenie projektovej dokumentácie, ktorá tvorí predmet zákazky najneskôr do 60 (slovom: šesťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa potvrdenia Objednávky Poskytovateľom. VARIANTNÉ RIEŠENIE Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Objednávka, ktorej súčasťou sú Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre poskytovanie služieb.