Vyhlásené obstarávanie

Dodanie komunálneho vozidla a aku kosačiek pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Hranovnica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
34134200-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Dodanie komunálneho vozidla pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“
Popis:
Predmetom časti 1 zákazky je dodanie komunálneho vozidla pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“ Technické parametre a požiadavky sú uvedené v prílohe súťažných podkladov č.1a) - Technická špecifikácia-komunálne vozidlo

Názov:
Dodanie aku kosačiek pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“
Popis:
Predmetom zákazky je dodanie aku kosačiek pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“ Zoznam tovarov vrátane požadovaných parametrov tvorí prílohu súťažných podkladov č.1b) - Technická špecifikácia-aku kosačky.

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom časti 1 zákazky je dodanie komunálneho vozidla pre projekt : „Ochrana a starostlivosť o ŽP v obci Hranovnica“



Technické parametre a požiadavky sú uvedené v prílohe súťažných podkladov č.1a) - Technická špecifikácia-komunálne vozidlo

Doplňujúce informácie



1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať

elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného

Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo

žiadostí o účasť.



2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných

podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie

prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3

pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.



3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného

Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo

žiadostí o účasť. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných

elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty.

Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria,

uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť (pre každú časť zákazky samostatne).

Ponuka sa predkladá samostatne na jednotlivé časti podľa možnosti uchádzača, buď na jednu alebo obe

časti zákazky.



4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:



a) Vyplnenú a nacenenú prílohu č.1a) alebo č.1b): Technická špecifikácia, alebo obe prílohy v prípade, ak

uchádzač predkladá ponuku na obe časti zákazky.



b) Doklad o oprávnení dodávať tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z

registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ

použije údaje z verejných registrov.



c) Katalógový list alebo prospektový materiál, resp. technický list alebo iný ekvivalentný doklad (k

všetkým tovarom na ktoré uchádzač predkladá ponuku), z obsahu ktorého bude zreteľne a jasne možné

identifikovať, že uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre a požiadavky tak, ako sú

uvedené v prílohe č.1 - Technická špecifikácia.



5. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných

ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva) pre každú časť

zákazky samostatne. Návrh zmluvy tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Zmluva sa nepredkladá v

rámci cenovej ponuky. Vyplnenú ju predkladá len úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku.

Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania

súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle komunikácie podľa bodu 1 tejto časti výzvy.

Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným

zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných

podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady

verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou

uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi.



6. Lehota dodania tovarov pre všetky časti zákazky: do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej

zmluvy.



7. Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej aj ako PHZ) bude určená ako súčet PHZ za obe časti zákazky, pričom PHZ časti zákazky bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk k danej časti zákazky. V prípade, ak bude výsledná PHZ spadať do limitu pre zákazky na dodanie tovarov s nízkou hodnotou v zmysle odseku 6 §117 zákona č.343\2015 Z.z. (t.j. do 70.000 eur bez DPH), určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným úkonom (jedným prieskumom trhu). V prípade, ak bude výsledná celková PHZ spadať nad limit pre zákazky na dodanie tovarov s nízkou hodnotou v zmysle odseku 6 §117 zákona č.343\2015 Z.z. (t.j. nad 70.000 eur bez DPH), budú predložené ponuky slúžiť výhradne len na účel učenia predpokladanej hodnoty zákazky. V tomto prípade verejný obstarávateľ nebude zasielať informáciu o vyhodnotení ponúk uchádzačom.



8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :



a) neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov

vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky.



b) zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona



9. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v

súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného

obstarávateľa.



10. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez

akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi.



11. Úspešný uchádzač (predávajúci) predkladá faktúru za celí predmet plnenia, ktorý prevezme poverený

zástupca verejného obstarávateľa (kupujúceho), pričom prevzatie potvrdí svojim podpisom na

preberacom protokole/dodacom liste. Splatnosť faktúry je uvedená v článku 4 Kúpnej zmluvy.