Predmetom zákazky je dodanie tovaru :
a) Jednoihlový, dvojnitný stroj s výbavou a príslušenstvom – 5 ks
b) Trojihlový, päťnitný stroj s retiazkovým spodom vrchom rycím stehom – 1 ks
c) Dvojihlový, štvornitný stroj s orezom na začistenie a spájanie textilu – 1 ks
d) Stôl na tvarovanie textilu s odsávaním a vyhrievaním plochy s dvomi tvarovkami – 1 ks
e) Doska na tvarovanie textilu s odsávaním a vyhrievaním plochy s dvomi tvarovkami – 1 ks
f) Stôl na polohovanie 240 x 140 cm – 2 ks
g) Špeciálne pracovné LED osvetlenie s uhlom 120 stupňov a 3D polohovaním – 10 ks
h) Výrobník na stlačený vzduch prenosný s príslušenstvom – 1 ks
i) Ergonomická, kombinovaná stolička dvero-kov, pneumatické ovládanie – 13 ks
j) Špecializovaný ručný stláčací prípravok na druky – 1 ks
k) Stroj na vytváranie stehov s automatickou zmenou pozície 10 farieb – 1 ks
l) Nastav. tvarová forma na prípravu odevov s kovovým ovládacím mechanizmom na veľ. EU36-48 – 5 ks
m) Jednoihlový, dvojnitý stroj na tvorbu otvorov v textile – 1 ks
Tovary požadujeme dodať:
- vrátane dopravy na miesto plnenia/dodania
- nový doposiaľ nepoužitý tovar
- záručná doba min. 24 mesiacov
Podrobný opis vrátene požadovaných parametrov je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Technická špecifikácia.
Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie.
Lehota dodania tovarov : do 30 kalendárnych dní odo dňa zaslania objednávky.
Uchádzač uvedie podrobný rozpis cien vrátane názvu výrobcu a typového označenia jednotlivých tovarov v prílohe č.2 - Cenová ponuka.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať tovary maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, dopravu, hotové výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať
elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného
Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo
žiadostí o účasť.
2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných
podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie
prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3
pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo
žiadostí o účasť. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Vyplnenú a nacenenú prílohu č.2 - Cenová ponuka.
b) Doklad o oprávnení dodávať tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :
a) neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku predpokladanej hodnoty zákazky, resp. prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky.
b) zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona.
6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.
7. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi.
8. Úspešný uchádzač predkladá faktúru za celí predmet plnenia, ktorý prevezme poverený zástupca verejného obstarávateľa, pričom prevzatie potvrdí svojim podpisom na preberacom protokole/dodacom liste. Splatnosť faktúry je min. 30 dní.
9. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.
10. Zákazku nie je možné deliť na časti, uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.
11. Úspešný uchádzač bude povinný na základe výzvy verejného obstarávateľa predložiť katalógové listy alebo prospektový materiál, resp. technické listy alebo iné ekvivalentné doklady z obsahu ktorých bude zreteľne a jasne možné identifikovať, že uchádzačom ponúkané tovary spĺňajú všetky technické parametre a požiadavky tak, ako sú uvedené v prílohe č.1 - Technická špecifikácia.