Vyhlásené obstarávanie

Služby kontaktného centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Technické siete Bratislava, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79342300-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
3. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
v sídle verejného obstarávateľa - neverejné
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO, t. j. prehľadom o celkovom obrate uchádzača za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, čo uchádzač preukáže: výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote min. 90 000,- eur. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo kópií. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Ak je obrat uchádzača vyjadrený v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) z danej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

d) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, t. j. uchádzač preukáže zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Uchádzač musí daným zoznamom preukázať: poskytovanie služieb kontaktného centra s prevádzkou 24 hod. denne 365 dní v roku s dĺžkou trvania kontraktu min. 1 rok pre min. 5 klientov za posledné 3 roky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

e) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, t. j. uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky disponuje osobou určenou na plnenie zmluvy – manažérom operátorov kontaktného centra, čo preukáže: životopisom, z ktorého budú vyplývať min. 3-ročné skúsenosti s riadením min. 10 operátorov Call centra zaoberajúcim sa spracovaním prichádzajúcich hovorov pre externého klienta; dokladom z ktorého vyplýva právo disponovať touto osobu počas plnenia zákazky (pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a pod.).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Pravidlá uplatnenia hodnotiacich kritérií: V rámci cenovej ponuky uchádzač naceňuje všetky položky uvedené v Návrhu na plnenie kritérií. Pri fakturácii sa bude vychádzať zo skutočne zrealizovaných služieb, tzn. predložené jednotkové ceny sa budú násobiť reálnymi objemami jednotlivých jednotiek, ktoré boli uplatnené pri poskytovaní služby za príslušný mesiac.

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ požaduje od 1.1.2024 poskytovať služby externého kontaktného centra telefonickej podpory občanov súvisiacej s nahlasovaním porúch verejného osvetlenia, porúch rozvádzačov verejného osvetlenia, poškodenie optickej infraštruktúry a poskytovanie informácií súvisiacich s činnosťou verejného obstarávateľa. Komunikácia s občanmi na tento účel musí byť zabezpečená prostredníctvom telefonátu počas non-stop prevádzkovej doby (24 h/7 dní v týždni/365 dní do roka). Pracovníci Kontaktného centra musia nahlasované podnety zaznamenávať do informačného systému verejného obstarávateľa podľa manuálu, ktorý im na tento účel poskytne. Pracovníci Kontaktného centra budú zároveň nie len zbierať podnety, ale aj poskytovať informácie o stave ich vybavenia. Obdobie poskytnutia služby kontaktného centra: 12 mesiacov (od 1.1.2024 od 0:00 hod. do 31.12.2024 do 24:00 hod.). Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v jej prílohách.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.