Predmetom zákazky je nákup a zabezpečenie presunu súčasne využívaného liečebného plánovacieho systému RT Elements od spoločnosti Brainlab AG, Nemecko, ktorá je v súčasnosti využívaná verejným obstarávateľom v rámci poskytovania lekárskej starostlivosti onkologickým pacientom na verziu TPS Elements, ktorá verejnému obstarávateľovi zabezpečí odstránenie nedostatkov súčasne využívaného systému (absentujúca sumácia RTDose a pod.) a zároveň zabezpečí rozšírenie liečby pre pacientov (SRS karcinómu pľúc a pod.). Súčasťou predmetu zákazky je dodanie aj hardvérového vybavenia, ktoré zabezpečí plnú funkčnosť dodaného systému a inštalácia systému TPS Elements autorizovanými osobami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane min. požiadaviek verejného obstarávateľa na je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ stanovil, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a z hľadiska posúdenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky a ponuku podľa § 53 ZVO sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenia ponúk (najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky) u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na 1. mieste.