Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov mesta Senica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Senica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 062,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
6. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

Popis podmienky účasti:

Odôvodnenie primeranosti: Zoznam realizovaných zákaziek má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky. Účelom stanovenia podmienky účasti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov podľa tohto bodu, je najmä preukázanie skutočnosti, že uchádzač má skúsenosť s realizáciou činností, ktoré sú zahrnuté do predmetu zákazky, a že je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať zrealizovanie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote 130 000 € bez DPH. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Za úspešnú ponuku bude označená ponuka s najnižšou predloženou cenou za predmet zákazky v EUR s DPH, ktorá bude predstavovať celkové náklady uchádzača za poskytnuté služby na obdobie jedného kalendárneho roka. Koncová cena u neplatcu DPH sa bude porovnávať s cenou s DPH u platcu DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov mesta Senica na roky 2024 a 2025, a to Informačného systému samosprávy (ďalej „CG ISS“), Business intelligence systému (ďalej len „CG BI“), Dokumentačného informačného systému (ďalej len „CG DISS“), riešenia pre podporu elektronizácie úradu (ďalej len „CG eMesto“) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Senica a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2024 – 2025 v nasledovnom členení: • Údržba licencií dodaného licenčného softvéru • Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru • Upgrade – Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru • Hot – line podpora • Riadenie projektu • Technická podpora • Metodická podpora • Školenia/metodické dni • Bezpečnostná politika Podrobný opis a špecifikácia jednotlivých služieb je uvedená v Prílohe č.7. Podrobný opis predmetu zákazky, ktorá je súčasťou príloh k súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.