Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Popis podmienky účasti:
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam realizovaných zákaziek má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky. Účelom stanovenia podmienky účasti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov podľa tohto bodu, je najmä preukázanie skutočnosti, že uchádzač má skúsenosť s realizáciou činností, ktoré sú zahrnuté do predmetu zákazky, a že je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať zrealizovanie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote 130 000 € bez DPH. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa).
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov mesta Senica na roky 2024 a 2025, a to Informačného systému samosprávy (ďalej „CG ISS“), Business intelligence systému (ďalej len „CG BI“), Dokumentačného informačného systému (ďalej len „CG DISS“), riešenia pre podporu elektronizácie úradu (ďalej len „CG eMesto“) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Senica a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2024 – 2025 v nasledovnom členení: • Údržba licencií dodaného licenčného softvéru • Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru • Upgrade – Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru • Hot – line podpora • Riadenie projektu • Technická podpora • Metodická podpora • Školenia/metodické dni • Bezpečnostná politika Podrobný opis a špecifikácia jednotlivých služieb je uvedená v Prílohe č.7. Podrobný opis predmetu zákazky, ktorá je súčasťou príloh k súťažným podkladom.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.