Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie kreatívy a zabezpečenie produkcie videospotov a propagačných materiálov pre projekt GGCPP004 – Triglav


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 483,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
24. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 81272 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická alebo odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí na plnenie predmetu zákazky zabezpečiť tím nasledujúcich expertov, ku ktorým predloží: - meno a priezvisko experta, - navrhovanú pozíciu v tíme, - Životopis, podpísaný expertom, z ktorého musia vyplývať nasledovné minimálne požiadavky na expertov uvedené v bode a musí obsahovať nasledovné údaje: a) meno a priezvisko; b) zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok pôsobenia v danej pozícií/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby určenej na plnenie zmluvy; c) praktické skúsenosti (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie mesiac a rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie); d) informáciu, či je táto osoba internou, alebo externou kapacitou uchádzača; e) súhlas so spracovaním osobných údajov. Minimálne požiadavky na expertov: Expert č. 1: Creative director - 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe v oblasti kreatívy a marketingu; uchádzač preukáže údajmi v životopise, - praktické skúsenosti s tvorbou minimálne 3 kreatívnych kampaní na danej pozícii Creative director, uchádzač preukáže údajmi v životopise, Expert č. 2: Account manager - 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe v oblasti marketingu; uchádzač preukáže údajmi v životopise, Expert č. 3: Copywriter/ideamaker - 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe v oblasti kreatívy a marketingu; uchádzač preukáže údajmi v životopise, - praktické skúsenosti s tvorbou minimálne 3 kreatívnych kampaní na danej pozícii copywriter/ideamaker, uchádzač preukáže údajmi v životopise Expert č. 4: Režisér – min. 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe na pozícii režisér v oblasti filmovej a/alebo televíznej produkcie a/alebo predprodukčného, produkčného a postprodukčného spracovania reklamných alebo propagačných alebo informačných spotov určených na vysielanie v online médiách; uchádzač preukáže údajmi v životopise, - praktické skúsenosti na pozícii režisér pri realizácii min. 3 online propagačných spotov za obdobie predchádzajúcich päť (5) rokov Expert č. 5: Kameraman (DOP) – min. 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe na pozícii Kameraman (DOP) v oblasti v oblasti predprodukčného, produkčného a postprodukčného spracovania reklamných alebo propagačných alebo informačných spotov určených na vysielanie v online médiách; uchádzač preukáže údajmi v životopise, - praktické skúsenosti na pozícii Kameraman (DOP) pri realizácii - min. 2 online - propagačných spotov s využitím točenia v exteriéri za obdobie predchádzajúcich päť (5) rokov Expert č. 6: Grafik – min. 1 osoba - minimálne 3 roky skúseností/praxe na pozícii Grafik v oblasti predprodukčného, produkčného a postprodukčného spracovania reklamných alebo propagačných alebo informačných online a tlačených materiálov; uchádzač preukáže údajmi v životopise, - praktické skúsenosti na pozícii Grafik, pri realizícii troch (3) projektov, a to za obdobie predchádzajúcich (5) piatich rokov; uchádzač preukáže údajmi v životopise. Uchádzač môže preukázať minimálne požiadavky na experta (expert č. 1 – expert č. 6) len jednou (1) fyzickou osobou, nie je možné preukázať splnenie minimálnych požiadaviek na jeden typ experta viacerými fyzickými osobami. Uchádzač je však oprávnený preukázať viacero typov expertov (expert č. 1 – expert č. 6) tou istou fyzickou osobou. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb/zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým sa rozumie zverejnenie výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: - Názov a sídlo odberateľa - Predmet zákazky - Stručný popis zákazky - Cenu plnenia (v prípade prepočtu na inú menu ako EURO sa bude brať v úvahu kurz NBS ku 31.12. roku v ktorom sa realizovala preukazovaná zákazka.) - Lehotu dodania - Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky rozumie vypracovanie kreatívy a zabezpečenie produkcie videospotov a propagačných materiálov. Zoznam musí obsahovať: - minimáne tri (3) zákazky, z ktorých bude vyplývať, že uchádzač v rámci nich realizoval predprodukčné, produkčné a postprodukčné spracovanie reklamných alebo propagačných alebo informačných spotov určených na vysielanie v online médiách. - Minimálna kumulatívna hodnota zákazky/zákaziek uvedenej/uvedených v zozname musí byť minimálne vo výške 74 000 EUR s DPH (spolu za všetky zákazky, ktoré uchádzač predloží v zozname).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Finančné a ekonomické postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate vo forme výkazov ziskov a strát, alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch alebo iného ekvivalentného dokladu vydávaného v krajine sídla uchádzača za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná minimálna kumulatívna výška celkového obratu za obdobie posledných troch (3) hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti je stanovená minimálne v hodnote 60 000,- EUR bez DPH. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za požadované obdobie zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len „RÚZ“) alebo v prípade uchádzača so sídlom mimo Slovenskej republiky v inom ekvivalentnom registri a sú verejne prístupné všetkým osobám v elektronickej podobe, takýto subjekt o tom upovedomí verejného obstarávateľa v ponuke s uvedením hypertextového prepojenia na tieto doklady a nemusí ich v ponuke predkladať. Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti na RUZ vždy overí. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za tieto roky zverejnené v neverejnej časti RÚZ uchádzač predloží kópiu uloženého dokumentu ako výstup z RÚZ opatrenú osvedčovacou doložkou, ktorú si vyžiada z Registra účtovných závierok alebo v prípade uchádzača so sídlom mimo Slovenskej republiky iného ekvivalentného registra. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita
  • kde Xii je počet bodov pridelený hodnotenej ponuke za Kritérium č. 1.
  • počet bodov pridelený hodnotenej ponuke za Kvalitu vlastného návrhu (Y1) Xii = 60 x _ _ _ -_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _: _ _ _ _ _ najvyšší počet bodov za Kvalitu vlastného návrhu
  • Následne Vlastnému návrhu uvedenému v ponuke uchádzača každý člen komisie pridelí bodové ohodnotenie. Bodové hodnotenia všetkých členov komisie týkajúce sa určitého Vlastného návrhu uchádzača sa potom sčítajú. Ponuka uchádzača, ktorá získa najvyšší počet bodov v súčte od všetkých členov komisie, získa za Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 „Kvalita vlastného návrhu“ maximálny počet 60 bodov (60 %), ostatné ponuky budú hodnotené úmerou podľa vzorca:
  • Pri hodnotení Vlastného návrhu uvedeného v ponuke uchádzača sa bude vychádzať z požiadaviek na obsah návrhu uvedených verejným obstarávateľom v časti Opis predmetu zákazky a zároveň z nižšie uvedených skutočností: V rámci posudzovania kvality návrhu kreatívneho konceptu, bude členom komisie najvyšším počtom bodov vyhodnotený ten Vlastný návrh, ktorý: - vytvorí najlepšie predpoklady a podklady na dosiahnutie cieľa upovedomiť cieľovú skupinu a splniť ciele komunikácie; - navrhne zrozumiteľný spôsob komunikácie, s predpokladom na zvýšenie pozitívnej znalosti a viditeľnosti OP; - odporúčania/návrh budú v čo najväčšej miere vychádzať a logicky nadväzovať na požiadavky vychádzajúce zo zadania ( Opis predmetu zákazky).
  • SPOLU Súčet bodov udelených členom komisie pre určitý návrh (Y1) X1 + X2 + X3 = Y1 (t.j. maximálne 100 bodov)
  • Kvalita kreatívneho návrhu grafického spracovania pre brožúru A 0,20 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X3 (počet bodov za dané čiastkové kritérium)
  • Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 2 0,40 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X2 (počet bodov za dané čiastkové kritérium)
  • Čiastkové hodnotiace kritérium: Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 1 Výpočet: 0,40 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X1 (počet bodov za dané čiastkové kritérium)
  • Konečný počet bodov za návrh uchádzača sa vypočíta podľa nasledovného výpočtu:
  • Bodová hodnota odrážajúca úspešnosť predmetného návrhu v rámci Kritéria č. 1 Zdôvodnenie pridelenia počtu bodov Ideálny návrh: 100 bodov - Ideálny návrh spĺňa v maximálnej miere sledované ciele v rámci daného kritéria. Vysoká: 99 až 75 bodov - Člen komisie nemá k ponúkanému plneniu pripomienky z hľadiska naplnených preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa ciele čiastočne. Napriemerná: 74 až 50 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu drobné pripomienky z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa sledované ciele čiastočne. Priemerná: 49 až 25 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu podstatné pripomienky z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa sledované ciele obmedzene. Podpriemerná: 24 až 0 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu výrazne veľké množstvo pripomienok z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh nevyhovuje sledovyným cieľom.
  • Každý člen komisie s právom vyhodnocovať ponuky priradí Vlastnému návrhu uvedenému v ponuke uchádzača také bodové ohodnotenie, ktoré vyjadruje mieru splnenia daného kritéria, a to spôsobom vyplývajúcim z nasledujúcej bodovacej stupnice:
  • Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 1 Váha kritéria 40 % Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 2 Váha kritéria 40 % Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu grafického spracovania pre brožúru A Váha kritéria 20 %
  • Návrh bude hodnotený na základe nasledujúcich čiastkových hodnotiacich kritérií:
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1: Kvalita vlastného návrhu – váhovosť 60 % Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 bolo určené v súlade s ustanovením § 44 ZVO a zároveň v súlade s § 2 písm. l) zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nakoľko verejný obstarávateľ má záujem na základe vyhodnotenia ponúk docieliť hospodárnosť pri realizácii daného predmetu zákazky, ktorú je vhodnejšie zabezpečiť nielen na základe jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk najnižšej ceny, ale aj zohľadnením celkovej kvality uchádzačom predloženého vlastného návrhu. Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 „Kvalita vlastného návrhu“ sa bude hodnotiť nasledovne: Verejný obstarávateľ zriadi za účelom vyhodnotenia ponúk najmenej trojčlennú komisiu, ktorej členovia majú odborné vzdelanie alebo odbornú prax umožňujúcu vyhodnotiť ponuku.
  • Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. a) ZVO, tzn. najlepšieho pomeru ceny a kvality v EUR s DPH za predmet zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta.
  • Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré budú posúdené odbornou komisiou, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: - vypracovanie kreatívy a vizuálnej identity projektu Triglav vrátane loga, kreatívnej hlavnej idey a sloganu/headline. Publicita grantov EHP musí byť v súlade s Príručkou pre prijímateľa a partnera https://www.eeagrants.sk/site/assets/files/1593/verzia_1_1_-_1_prirucka_pre_prijimatela_1-1_final.pdf a Komunikačným a dizajnovým manuálom grantov EHP https://eeagrants.org/resources/2014-2021-communication-and-design-manual . - vytvorenie návrhu copywrightingu a storyboardov k trom (3) videospotom. - komplexné realizačné a organizačno-technické zabezpečenie výroby troch (3) videospotov v dĺžke 60 sekúnd. Miesto nakrúcania, dopravu štábu na miesto nakrúcania a späť, komparz a kulisy zabezpečí verejný obstarávateľ. Nakrúcanie každého spotu bude prebiehať v jeden deň. Videospoty budú umiestnené na webovej stránke projektu TRIGLAV - Posilnenie boja proti CBRN hrozbám na slovensko-ukrajinskej hranici (triglav-cbrn.sk), ako aj na iných web online portáloch. Videospoty budú nakrútené v slovenskom jazyku a budú obsahovať titulky (preklad hovoreného slova) v anglickom a ukrajinskom jazyku. Uchádzať zabezpečí jazykový preklad do anglického a ukrajinského jazyka a otitulkovanie videospotov. Verejný obstarávateľ požaduje aj zabezpečenie fotodokumentácie z natáčania. Videospoty budú verejnému obstarávateľovi odovzdávané postupne, na základe čiastkových objednávok, najneskôr však do 30. 03. 2024. Témy videospotov: a) Videospot A v trvaní 60 sekúnd – propagačný videospot o projekte Triglav, jeho zameraní a cieľoch; b) Videospot B v trvaní 60 sekúnd – videospot z organizovaného medzinárodného cvičenia zameraného na CBRN (chemický, biologický, rádioaktívny a nukleárny) incident; c) Videospot C v trvaní 60 sekúnd – videospot z organizovaného školenia s praktickými ukážkami zameraného na oblasť boja proti nelegálnemu nakladaniu s CBRN materiálmi; - zabezpečenie kreatívneho spracovania, zalomenia a zabezpečenie tlače dvoch propagačných brožúr, pričom jedna z brožúr bude mať tri jazykové mutácie. Každá z brožúr formátu A5 bude mať 8 plnofarebných strán vrátane obálky. Tlačené budú vo väzbe V1, na lesklom papieri gramáže 130 g. Texty brožúry dodá verejný obstarávateľ. Uchádzač zabezpečí jazykovú korektúru textov a preklad textu jednej brožúry do anglického a do ukrajinského jazyka. Brožúry dodá uchádzač verejnému obstarávateľovi aj v podobe použiteľnej v online prostredí, teda vo formáte pdf a prípadne v ďalších formátoch vhodných v online prostredí. Brožúry budú verejnému obstarávateľovi odovzdané na základe čiastkovej objednávky, najneskôr však do 30. 03. 2024. Témy a počet kusov tlače brožúr: a) Brožúra A so zameraním na širokú verejnosť ako cieľovú skupinu. Téma brožúry bude predstavenie projektu, jeho zamerania a cieľov zaujímavým a pre laickú verejnosť pochopiteľným spôsobom. Brožúra pre širokú verejnosť bude tlačená v troch jazykových mutáciách – slovenský jazyk, anglický jazyk a ukrajinský jazyk. Všetky tri jazykové mutácie brožúry budú identické, samostatné 8-stranové plnofarebné brožúry formátu A5. Počet kusov tlačenej brožúry: 500 kusov z každej jazykovej mutácie, čiže spolu 1 500 kusov. b) Brožúra B so zameraním na zamestnancov štátnych inštitúcií kompetentných v oblasti boja proti nelegálnemu nakladaniu s CBRN materiálmi (CBRN špecialistov a príslušníkov zásahových jednotiek). Téma brožúry bude predstavenie projektu, zamerania a cieľov odborným spôsobom. Brožúra bude tlačená v slovenskom jazyku. Počet kusov tlačenej brožúry: 1 000 kusov. - zabezpečenie uverejnenia Videospotu A v trvaní 60 sekúnd - propagačný videospot o projekte Triglav na jednom spravodajskom online portáli umiestnenom v prvej desiatke najnavštevovanejších spravodajských portáloch z hľadiska návštevnosti reálnych používateľov podľa metodiky merania návštevnosti reklamných internetových médií IABmonitor. - zabezpečenie uverejnenia jedného článku o projekte v jednom printe s dennou alebo týždennou periodicitou vychádzania s celoštátnou pôsobnosťou. Text článku a fotografie dodá verejný obstarávateľ. - zabezpečenie uverejnenia jedného článku o projekte v jednom printe s dennou, týždennou, dvojtýždennou alebo mesačnou periodicitou vychádzania s regionálnou pôsobnosťou na území Košického a/alebo Prešovského kraja. Text článku a fotografie dodá verejný obstarávateľ. Uchádzač je povinný zabezpečiť a zahrnúť do svojej ceny všetky prípravné (predprodukčné), produkčné a postprodukčné práce, všetky potrebné materiály, vybavenie, eventuálne potrebnú zvukovú postprodukciu a ďalšie činnosti až po výstup podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje aj zabezpečenie a vysporiadanie prípadných autorských práv a udelenie súhlasu verejnému obstarávateľovi na použitie diela na všetky známe spôsoby použitia diela v zmysle autorského zákona, výhradne a časovo a teritoriálne v neobmedzenom rozsahu pre vysielanie v celoslovenských televíziách. Videospoty a tlačené materiály musia byť realizované v súlade s Komunikačným a dizajnovým manuálom grantov EHP (viď vyššie). Verejný obstarávateľ poskytne presné znenie, umiestnenie aj formát. Každý videospot musí byť dodaný vo formátoch pre umiestnenie na web a na DVD (v príslušnom formáte na prehliadanie v počítači, DVD prehrávači a iných zariadeniach), podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Dodávateľ je povinný tieto výstupy dodať v dohodnutom čase. Finálnu verziu textov, ktoré budú tvoriť obsah videospotov potvrdí verejný obstarávateľ. Predbežné znenie textov videospotov bude uvedené v storyboardoch, ktoré navrhne víťazný uchádzač. Každá jedna fáza v procese produkcie (predprodukčná, produkčná, postprodukčná) musí byť schválená verejným obstarávateľom (resp. určenou zodpovednou osobou). Ak verejný obstarávateľ neschváli dodaný základný výstup z akejkoľvek fázy procesu produkcie, dodávateľ zabezpečí upravený výstup podľa požiadaviek verejného obstarávateľa najneskôr do dohodnutého času.

Doplňujúce informácie

Návrh kritérií hodnotenia a poradia ich dôležitosti, vrátane spôsobu ich uplatnenia: Kritérium č. 1: Kvalita vlastného návrhu – váhovosť 60 % Kritérium č. 2: Celková cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH – váhovosť 40 % Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré budú posúdené odbornou komisiou, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. a) ZVO, tzn. najlepšieho pomeru ceny a kvality v EUR s DPH za predmet zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1: Kvalita vlastného návrhu – váhovosť 60 % Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 bolo určené v súlade s ustanovením § 44 ZVO a zároveň v súlade s § 2 písm. l) zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nakoľko verejný obstarávateľ má záujem na základe vyhodnotenia ponúk docieliť hospodárnosť pri realizácii daného predmetu zákazky, ktorú je vhodnejšie zabezpečiť nielen na základe jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk najnižšej ceny, ale aj zohľadnením celkovej kvality uchádzačom predloženého vlastného návrhu. Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 „Kvalita vlastného návrhu“ sa bude hodnotiť nasledovne: Verejný obstarávateľ zriadi za účelom vyhodnotenia ponúk najmenej trojčlennú komisiu, ktorej členovia majú odborné vzdelanie alebo odbornú prax umožňujúcu vyhodnotiť ponuku. Návrh bude hodnotený na základe nasledujúcich čiastkových hodnotiacich kritérií: Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 1 Váha kritéria 40 % Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 2 Váha kritéria 40 % Názov hodnotiaceho kritéria Kvalita kreatívneho návrhu grafického spracovania pre brožúru A Váha kritéria 20 % Každý člen komisie s právom vyhodnocovať ponuky priradí Vlastnému návrhu uvedenému v ponuke uchádzača také bodové ohodnotenie, ktoré vyjadruje mieru splnenia daného kritéria, a to spôsobom vyplývajúcim z nasledujúcej bodovacej stupnice: Bodová hodnota odrážajúca úspešnosť predmetného návrhu v rámci Kritéria č. 1 a Zdôvodnenie pridelenia počtu bodov Ideálny návrh: 100 bodov - Ideálny návrh spĺňa v maximálnej miere sledované ciele v rámci daného kritéria. Vysoká: 99 až 75 bodov - Člen komisie nemá k ponúkanému plneniu pripomienky z hľadiska naplnených preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa ciele čiastočne. Nadpriemerná: 74 až 50 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu drobné pripomienky z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa sledované ciele čiastočne. Priemerná: 49 až 25 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu podstatné pripomienky z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh spĺňa sledované ciele obmedzene. Podpriemerná: 24 až 0 bodov - Člen komisie má k ponúkanému plneniu výrazne veľké množstvo pripomienok z hľadiska naplnenia preferencií verejného obstarávateľa. Návrh nevyhovuje sledovaným cieľom. Konečný počet bodov za návrh uchádzača sa vypočíta podľa nasledovného výpočtu: Čiastkové hodnotiace kritérium Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 1 Výpočet 0,40 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X1 (počet bodov za dané čiastkové kritérium) Kvalita kreatívneho návrhu storyboardu a moodového/ukážkového videa spracovania scenára pre videospot A – variant 2 Výpočet 0,40 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X2 (počet bodov za dané čiastkové kritérium) Kvalita kreatívneho návrhu grafického spracovania pre brožúru A Výpočet 0,20 * počet bodov podľa bodovacej stupnice = X3 (počet bodov za dané čiastkové kritérium) SPOLU Súčet bodov udelených členom komisie pre určitý návrh (Y1) X1 + X2 + X3 = Y1 (t.j. maximálne 100 bodov) Pri hodnotení Vlastného návrhu uvedeného v ponuke uchádzača sa bude vychádzať z požiadaviek na obsah návrhu uvedených verejným obstarávateľom v časti Opis predmetu zákazky a zároveň z nižšie uvedených skutočností: V rámci posudzovania kvality návrhu kreatívneho konceptu, bude členom komisie najvyšším počtom bodov vyhodnotený ten Vlastný návrh, ktorý: - vytvorí najlepšie predpoklady a podklady na dosiahnutie cieľa upovedomiť cieľovú skupinu a splniť ciele komunikácie; - navrhne zrozumiteľný spôsob komunikácie, s predpokladom na zvýšenie pozitívnej znalosti a viditeľnosti projektu; - odporúčania/návrh budú v čo najväčšej miere vychádzať a logicky nadväzovať na požiadavky vychádzajúce zo zadania ( Opis predmetu zákazky). Následne Vlastnému návrhu uvedenému v ponuke uchádzača každý člen komisie pridelí bodové ohodnotenie. Bodové hodnotenia všetkých členov komisie týkajúce sa určitého Vlastného návrhu uchádzača sa potom sčítajú. Ponuka uchádzača, ktorá získa najvyšší počet bodov v súčte od všetkých členov komisie, získa za Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 1 „Kvalita vlastného návrhu“ maximálny počet 60 bodov (60 %), ostatné ponuky budú hodnotené úmerou podľa vzorca: počet bodov pridelený hodnotenej ponuke za Kvalitu vlastného návrhu (Y1) Xii = 60 x _ _ _ -_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _: _ _ _ _ _ najvyšší počet bodov za Kvalitu vlastného návrhu kde Xii je počet bodov pridelený hodnotenej ponuke za Kritérium č. 1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 2: Celková cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH – váhovosť 40% Ponuka uchádzača, ktorá získa najvyšší počet bodov, získa za Kritérium na vyhodnotenie ponúk č. 2 „Celková cena za predmet zákazky“ maximálny počet 40 % (40 bodov), ostatné ponuky budú hodnotené úmerou podľa vzorca: najnižšia cenová ponuka Xi = 40 x _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ cenová ponuka hodnoteného uchádzača kde Xi je počet bodov pridelený hodnotenej ponuke za Kritérium č. 2. Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk uchádzač uvedie do priloženého formuláru „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí prílohu č. 2. Návrh na plnenie kritérií musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou a priložený k ponuke. Konečné poradie uchádzačov v danom verejnom obstarávaní sa stanoví podľa súčtu nimi získaných bodov za Kritérium č. 1 a Kritérium č. 2, pričom úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získa najviac bodov (za predpokladu splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky uvedených v týchto súťažných podkladoch).