Vyhlásené obstarávanie

Systém správy zákazníckych požiadaviek spojený s telefónnou ústredňou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
64214200-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
23. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo Verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. U uchádzača so sídlom v SR bude splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO overované Verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy alebo z verejne dostupných zdrojov (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO bude overované Verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že Verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 ZVO nesmie Verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní počas celého procesu plnenia zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Zároveň uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Na tento účel predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, a to zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorý bude obsahovať minimálne jednu zákazku na poskytnutie rovnakých alebo podobných služieb ako je predmet zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania a ktorým zároveň preukáže, že počas platnosti zmluvy poskytol rovnaké alebo podobné služby v minimálnej hodnote 30.000 EUR. V zozname poskytnutých služieb musí byť uvedené: - identifikácia odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), - názov a stručný opis poskytovaných služieb, z ktorého bude možné posúdiť splnenie kritéria účasti, - zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, - lehota poskytnutia tovarov, - meno, priezvisko, funkcia a e-mailový kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie iba navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH v ponuke upozorní.
  • - navrhovaná cena za 48 mesiacov poskytovania Služieb uvedená v EUR bez DPH, - sadzbu DPH v %, - navrhovaná zmluvná cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH.
  • - navrhovaná cena za 1 mesiac poskytovania Služieb uvedená v EUR bez DPH, - sadzbu DPH v %, - navrhovaná zmluvná cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH,
  • Uchádzač predloží v návrhu na plnenie kritéria navrhovanú zmluvnú cenu za predmet zákazky vyjadrenú v mene EUR matematicky zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len ako „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
  • Najnižšia ,,Celková cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“ (t. j. cena za 48 mesiacov poskytovania Služieb).

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ má záujem o implementáciu, otestovanie a nasadenie funkčného cloudového riešenia (ďalej len ako „Systém“) pre zákaznícke centrum Verejného obstarávateľa používané v Integrovanom dopravnom systéme v Bratislavskom kraji (ďalej len ako „IDS BK“) (ďalej len ako „Zákaznícke centrum IDS BK“). Systém musí zabezpečovať: - prijímanie, identifikovanie a spracovávanie prichádzajúcich hovorov prostredníctvom telefónnej ústredne; a - prevádzku multikanálovej helpdeskovej aplikácie pre prehľadné spracovanie zákazníckych požiadaviek zo Zákazníckeho centra IDS BK, ako aj internej firemnej komunikácie naviazanej na požiadavky zákazníkov. V nadväznosti na vyššie uvedené predmetom zákazky je poskytovanie služieb prevádzky, servisu, údržby a rozvoja Systému v súlade s požiadavkami Verejného obstarávateľa podľa opisu predmetu zákazky (ďalej len ako „Služby“). Doba poskytovania služieb: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do uplynutia 48 mesiacov po začatí s poskytovaním Služieb. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných dokumentov k zákazke.

Doplňujúce informácie

Výzva na predloženie ponuky sa realizuje za účelom stanovenia PHZ, pričom v prípade, že PHZ nepresiahne/nedosiahne finančný limit 70 000,00 € bez DPH (t. j. bude nižšia ako 70 000,00 € bez DPH), Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadať zákazku podľa § 117 ZVO na základe vyhodnotenia predložených ponúk v tomto postupe zadávania zákazky.