Vyhlásené obstarávanie

Priechod pre chodcov na ceste III/1095 v kumulatívnom staničení km 4,957 v obci Báhoň


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 389,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316212-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO

Popis podmienky účasti:

Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa a) § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o VO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, Požaduje sa predložiť zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam bude obsahovať nasledovné údaje: i. identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, ii. názov a stručný opis predmetu zákazky, iii. zmluvná cena zákazky bez DPH v EUR, iv. miesto uskutočnenia stavebných prác v. lehotu uskutočnenia stavebných prác. Predmetný zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača. Zo zoznamu stavebných prác musí vyplývať realizácia zákazky/zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote min. 39 000,00 € bez DPH uskutočnenej v sledovanom období. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje realizácia, rekonštrukcia riadeného priechodu pre chodcov pomocou cestnej signalizácie s dynamickými prvkami. Uchádzač môže za účelom zjednodušenia prípravy predmetného zoznamu použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je uvedený v prílohe č. 6 týchto podmienok súťaže. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi touto osobou a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o VO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu uskutočnenie/zhotovenie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. Uchádzač celkovú ponúkanú cenu uvedie do „Návrhu na plnenie kritérií“- Príloha č. 3 Výzvy. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za uskutočnenie/zhotovenie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za uskutočnenie/zhotovenie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne poskytnutie služieb tvoriacich predmetu zákazky spolu s dodaním súvisiacich tovarov. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.

Opis obstarávania

Predmet zákazky: Predmetom zákazky je vybudovanie riadeného priechodu pre chodcov pomocou cestnej dopravnej signalizácie s dynamickými prvkami riadenia v zmysle dokumentácie na realizáciu stavby: „Nová cestná dopravná signalizácia na priechode pre chodcov v obci Báhoň na ceste III/1095 spracovanej spoločnosťou DAQE Slovakia, s. r. o., Žilina. Obhliadka: Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku úseku, ktorý je predmetom realizácie, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Vzhľadom na rozsah predmetu obstarávania, odporúčame obhliadku vykonať. Spoločná obhliadka nie je stanovená, v prípade záujmu odporúčame záujemcom, aby si vopred dohodli telefonicky termín na vykonanie obhliadky. Záujemcom pri obhliadke miesta realizácie bude k dispozícii kontaktná osoba verejného obstarávateľa: Ing. Ľubomír Polkabla, tel.: 0911 255 731. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky hradí v plnom rozsahu záujemca. Miesto dodania predmetu zákazky : Priechod pre chodcov na ceste III/1095 v kumulatívnom staničení km 4,957 v obci Báhoň. Termín plnenia predmetu zákazky: Lehota na zrealizovanie predmetu zákazky je do 6 týždňov od odovzdania staveniska. Objednávateľ odovzdá Zhotoviteľovi stavenisko do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.