Vyhlásené obstarávanie

Energetický audit pre potreby NDS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
89 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71314300-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Adresa verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ 1) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona – uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, t.j. energetického auditu v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobieʺ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (vrátane kontaktných údajov odberateľa). Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Minimálne jednu referenciu, ktorej predmetom bolo poskytnutie služby (energetického audítora) rovnakého rozsahu a objemu prác ako je definované týmto zadaním, za rozhodné obdobie, ktorou preukáže praktické skúsenosti s realizáciou predmetu zákazky a to v rozsahu: - služby energetického audítora, - vykonanie energetického auditu veľkého podniku a vypracovanie písomnej správy z energetického auditu minimálne v rozsahu podľa Prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky. 2) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona – údaje o vzdelaní alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb podľa § 12 zákona č. 321/ 2014 Z.z. o energetickej efektívnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Minimálne jedného požadovaného kľúčového pracovníka spĺňajúceho súčasne obe nasledovné podmienky: - Pracovník preukáže, že je zapísaný v zozname energetických audítorov podľa § 12 ods. 1 zákona č. 321/2014 Z.z. o energetickej efektívnosti. - Pracovník preukáže, že absolvoval aktualizačnú odbornú prípravu pre energetických audítorov, v súlade s § 12 ods. 10 zákona č. 321/2014 Z.z. o energetickej efektívnosti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) Zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 Zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 Zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (tzv. ,,reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb energetického audítora spojený s: a) Výkonom energetického auditu veľkého podniku v súlade so zákonom č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetickej efektívnosti“) vo všetkých vymedzených objektoch vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len „NDS, a. s.“), na ktoré sa podľa zákona o energetickej efektívnosti tento energetický audit vzťahuje (ďalej len „objekty“). b) Posúdením aktuálneho stavu vonkajšieho osvetlenia, ako súčasť energetického auditu stredísk správy a údržby rýchlostných ciest a diaľnic, so špecifikáciou konkrétnych prevádzkových nedostatkov a návrh na ich elimináciu alebo odstránenie v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky. Hodnotenie energetickej náročnosti osvetlenia požadujeme realizovať podľa STN EN 13201-5, súčasťou ktorého bude vykonanie merania súčasného stavu osvetľovacej sústavy na vybraných referenčných úsekoch. Merania požadujeme vykonať certifikovaným meracím prístrojom (jasovým analyzátorom – príslušné odpočívadlá, luxmetrom – vnútorné priestory budov) vykonávané oprávnenou/odborne spôsobilou osobou. c) Návrhom typového riešenia výstavby zariadení na využitie slnečnej energie na výrobu elektriny (ďalej len „FVZ“) s variantným riešením ich využitia s ohľadom na umiestnenie, výkon a ekonomický prínos. Predmetom typového riešenia bude štúdia realizovateľnosti FVZ v grafickej aj textovej forme s výpočtom a simuláciou predpokladanej výroby elektriny v priebehu 12 (dvanásť) mesiacov. Cieľom obstarávanej služby bude nájdenie takých opatrení, ktoré budú viesť k efektívnemu zníženiu spotrieb energií v NDS, a. s. za predpokladu, že navrhované opatrenia budú ekonomicky efektívne a technicky uskutočniteľné. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY SSÚD Malacky, SSÚD Bratislava, SSÚD Trnava, SSÚD Trenčín, SSÚD Považská Bystrica, SSÚD Martin, SSÚD Liptovský Mikuláš, SSÚD Mengusovce, SSÚD Beharovce, SSÚD Prešov, SSÚR Košice, SSÚR Čadca, SSÚR Nová Baňa, SSÚR Zvolen, SSÚR Galanta, IO Žilina, IO Prešov, 50300 ( Polianky, Štós, Liptovský Ján). (Stredisko správy a údržby diaľnic, ďalej aj „SSÚD“, Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest, ďalej aj „SSÚR“, Investičný odbor, ďalej aj „IO“). Podrobný zoznam jednotlivých objektov a miest je špecifikovaný v Prílohe č.1 – Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 – Špecifikácia ceny. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY) - Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 – Opis predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ (ďalej aj „Objednávateľ“) požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre poskytovanie služieb, ktoré tvoria Prílohu č. 5, a ktoré sú zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnení: - Vedúci oddelenia nákupu a ostatných činností, alebo ním poverené osoby NDS, a.s. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Nepožaduje sa. OBSAH CENOVEJ PONUKY UCHÁDZAČA - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte *xls./*xlsx. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platcom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Vyplnená Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Osobného postavenia. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. SPÔSOB URČENIA CENY - Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 - Špecifikáciu ceny sadzby v eurách maximálne na dve desatinné miesta. Uchádzač vyplňuje len žlto označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Ceny celkom budú vyplnené automaticky. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. - Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk, potom sú nemenné a záväzné pre vystavenie Objednávky. - Prijaté ceny sú záväzné pre vystavenie Objednávky v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Objednávky a sú pevné a nemenné počas celej realizácie predmetu zákazky. - Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet Objednávateľa nebude realizovať. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača. - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály alebo kópie dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY - Splatnosť faktúry je 30 (slovom: tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo Objednávky, popis plnenia podľa predmetu Objednávky. - Objednávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Objednávky. - K písomnému prevzatiu predmetu Objednávky je Dodávateľ (ďalej aj „Zhotoviteľ") povinný predložiť súhrnnú písomnú správu a súhrnný informačný list, a to v členení na jednotlivé strediská, v 3 (troch) vyhotoveniach v tlačenej verzii a 1x (jedenkrát) v elektronickej podobe na USB kľúči. - K faktúre je potrebné priložiť: 1) potvrdenú Objednávku Zhotoviteľom, 2) preberací protokol podpísaný za Objednávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky. - Fakturovať sa budú len skutočne zrealizované služby. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Služby energetického audítora NDS, a.s. požaduje na obdobie 6 (šiestich) kalendárnych mesiacov od podpisu Objednávky. VARIANTNÉ RIEŠENIE Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Objednávka, ktorej súčasťou sú Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre poskytovanie služieb.