Vyhlásené obstarávanie

Technické zabezpečenie kultúrneho podujatia "Skalický jarmok 2024"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Skalica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 103,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952100-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Skalica
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Pódium, zvuk, svetlá
Popis:
Technické špecifikácie: pódium, ozvučenie, osvetlenie 1. Pódium a prestrešenie • Stage pre pódium 12x10m, minimálny rozmer prestrešenia 13x11m + PA wings • Výška strechy 7m - 9m od zeme • Strecha musí mať aj bočné plachty, alebo skiny • Pódium (NiVtec, Layher a pod.) • Výška pódia 1,2m - 1,5m • 1x schody s min. šírkou 1,5m • Ukotvenie pódia pomocou 1m barelov s vodou - min 6ks • Pódium a prestrešenie musí stavať certifikovaná osoba s absolvovaným školením výškových prác. • 1x odborný a spôsobilý dozor pódiových a strešných konštrukcií, počas celej dĺžky akcie. 2. Ozvučenie Kvalita ozvučenia musí zodpovedať medzinárodnému štandardu, akceptovaná slovenskými aj zahraničnými interpretmi vo svojich požiadavkách. • PA systém: profesionálny line array, min. 4-pásmový, aktívne delený, pri 10“ min. 8 boxov na strane, pri 8“ min. 12boxov na strane + min 8 x SUB bas v cardio konfigurácii + min 2x frontfill rovnakej značky a rovnakej rady ako zavesený line array • výkon systému min. 50kW (napríklad: Meyer Sound, D&B, JBL, Lácoustic a pod.) • FOH Mix pult - digitálny mix pult, min 64 vstupov, 2x výstup, 16x pomocný výstup • Plne parametrické korekcie + phantom napájanie na každom vstupe (napríklad: Yamaha CL5, QL5, Soundcraft Vi, Digico, AH D-live, AVID a pod.) • Monitory: V prípade požiadavky na monitorovú mixáž, mix podobne ako FOH mix. Ak nebude požiadavka na monitorovú mixáž, musí byť možnosť diaľkového ovládania monitorov z FOH mixu – tabletom. • 12x rovnaký pódiový odposluch pre účinkujúcich, min výkon 500W in-ear monitorový systém – min 4 kanály • Mic – presne podľa požiadaviek interpretov v dostatočnom množstve 4x bezdrôtový systém Shure ULXD, alebo ekvivalent, s aktívnymi anténami a príslušenstvom pracujúci v pásme do 800MHz • Kompletná pódiová technika – elektrická aj signálna kabeláž, DI boxy, stageboxy, dostatok stojanov na mikrofóny • Prehrávanie médií - musí byť zabezpečené prehrávanie z USB, CD audio, HDD • Pripojenie externých zdrojov – musí byť zabezpečené pripojenie všetkými štandardnými audio konektormi (napríklad: XLR, Jack 6,3 , Jack 3,5 , Cinch a pod.) • Kvalifikovaná a odborná obsluha, min 1x FOH zvukár a 2x pódiový technik (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min. 5 rokov) • V prípade monitorovej mixáže + MONIT zvukár 3. Osvetlenie • Min. 12x moving head – Spot (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, a pod.) • Min. 12x moving head – Wash Zoom (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, Chauvet, a pod.) • Min. 4x Blinder, alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 8x 2kW reflektor s regulovateľnou intenzitou svetla (napríklad: Arri, FHR, a pod.), alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 2x Hazer • Ovládací SVETELNÝ pult s DMX protokolom (napríklad: Chamsys, Grand MA, MA Lighting a pod.) • Splitre a kompletná elektrická, a signálová distribúcia k svetlám • Kvalifikovaná a skúsená obsluha, min 1x osvetlovač (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min 5 rokov). • Zavesené svetlá musia byť zabezpečené poistnými lankami. 4. Ďalšie informácie • Na techniku sú v zmysle zákona vyžadované platné revízne správy na el. zariadenia. • Montáž techniky pred podujatím najskôr štvrtok 19.9.2024 od 8:00h. • Demontáž techniky po podujatí najneskôr v pondelok 23.9.2024. • Ostraha techniky, ktorú zabezpečí usporiadateľ, bude od štvrtka 19.9. od 12:00hod do pondelka 23.9. do 8:00 hod • PROGRAM: Piatok 20.9. 16:00 - 24:00 hod (od 12:00 do 16:00 reprodukovaná hudba). PROGRAM: Sobota 21.9. 10:00 - 24:00 hod.

Názov:
Stany, pivné sety
Popis:
• 165x - pivný set: - stôl 220cm dĺžka, 51cm šírka, - lavička 220cm dĺžka, 25cm šírka - je možná aj alternatíva k zadanej presnej veľkosti • 1x veľkokapacitný stan so sedlovou strechou 15x20m bez opláštenia s pevnou nosnou konštrukciou. V cene je zarátané závažie 1000l, montáž, demontáž a doprava stanu. • 10x Pagoda 5x5m (v cene je zarátané závažie, montáž, demontáž). Rozmiestnenie stanov a pivných setov je uvedené v mape.

Názov:
Zdravotná služba
Popis:
Zdravotná služba Zdravotná služba bude pripravená na Námestí slobody (presné miesto určí organizátor) v čase: • Piatok 20.9. 2024 od 16:00 do 00:00h. • Sobota 21.9. 2024 od 10:00 do 00:00h. Posádka č. 1 1 x - Ambulantné vozidlo s právom prednostnej jazdy 2 x zdravotnícky záchranár, alebo sestra, alebo lekár s kompetenciami v urgentnej zdravotnej starostlivosti a urgentnej medicíny /kompletné personálne a materiálno technické zabezpečenie vrátane 12-zvodového EKG a defibrilátora/ Posádka č.2 2x zdravotnícky záchranár, alebo sestra, alebo lekár s kompetenciami v urgentnej zdravotnej starostlivosti a urgentnej medicíny /kompletné personálne a materiálno technické zabezpečenie vrátane 12-zvodového EKG a defibrilátora Požadované materiálno-technické zabezpečenie: Špeciálne motorové vozidlo s VRZ a s nasledovným minimálnym vybavením: a) transportné nosidlá a transportná plachta - 1ks, b) prostriedok na znehybnenie krčnej chrbtice pre všetky hmotnostné kategórie pacientov - 1ks, c) termofólia - 3ks, d) trojrohá šatka - 5ks, e) dýchací samorozpínací vak s kyslíkovým rezervoárom s možnosťou pripojenia na tvárové masky pre všetky vekové skupiny, medicínsky kyslík f) prenosná odsávačka s odsávacími katétrami pre všetky vekové kategórie, g) vybavenie na starostlivosť o krvný obeh (kanyly na vstup do žilového systému, striekačky, infúzne súpravy, spojovacie hadičky, fixačný materiál), h) tlakomer s manžetami pre dospelú osobu a detského pacienta, i) pulzný oxymeter s opciou, j) fonendoskop, k) diagnostické svietidlo, l) glukomer, m) transportný defibrilátor s možnosťou automatickej alebo poloautomatickej externej defibrilácie pre všetky vekové skupiny, n) EKG prístroj s minimálne 12-zvodovým záznamom EKG krivky pacienta 2 x o) vzduchovody pre všetky vekové kategórie, p) Magilove kliešte pre dospelých a deti, q) vybavenie liekmi pre život ohrozujúce stavy - vrátane Adrenalínu, antihistaminík aj 0,9% NaCl inj. aj sol. inf., hroznový cukor, Magnézium, analgetikum dermálne, r) dezinfekčný roztok, pôrodný set s) prostriedky na ošetrenie rán a zastavenie krvácania t) nesterilné jednorazové rukavice, respirátor FFP2 bez výdychového filtra a ochranné okuliare, u) záznamy o zhodnotení zdravotného stavu osoby - povinná dokumentácia, v) emitné misky a vybavenie na zber ostrých predmetom (ihly), x) dlhá chrbticová doska s fixátormi hlavy a popruhmi alebo celotelový vákuový fixačný matrac s pumpou, y) akékoľvek ďalšie vybavenie navyše podľa uváženia Poskytovateľa alebo dopytu objednávateľa

Názov:
Obrazovka
Popis:
Obrazovka – technická špecifikácia: LED obraz. P 3,9 (modul 50 x 100 cm) outdoor 6,5 4,0-1x Rozvádzač-1 Full HD kamera-3 Príslušná kabeláž-1 procesor VX6S-1 Monitor-2 Full HD mixpult-1 ground support-1 kladkostroj ChM 1000kg-2 Termín podujatia a umiestnenie obrazovky (mapa v súťažných podkladoch)

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač (časť 1 - pódium, svetlá, zvuk) musí preukázať vykonanie aspoň mtroch zákaziek podobného rozsahu, týkajúce sa rovnakej alebo podobnej služby súvisiacej s organizovaním kultúrneho podujatia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Technické špecifikácie: pódium, ozvučenie, osvetlenie 1. Pódium a prestrešenie • Stage pre pódium 12x10m, minimálny rozmer prestrešenia 13x11m + PA wings • Výška strechy 7m - 9m od zeme • Strecha musí mať aj bočné plachty, alebo skiny • Pódium (NiVtec, Layher a pod.) • Výška pódia 1,2m - 1,5m • 1x schody s min. šírkou 1,5m • Ukotvenie pódia pomocou 1m barelov s vodou - min 6ks • Pódium a prestrešenie musí stavať certifikovaná osoba s absolvovaným školením výškových prác. • 1x odborný a spôsobilý dozor pódiových a strešných konštrukcií, počas celej dĺžky akcie. 2. Ozvučenie Kvalita ozvučenia musí zodpovedať medzinárodnému štandardu, akceptovaná slovenskými aj zahraničnými interpretmi vo svojich požiadavkách. • PA systém: profesionálny line array, min. 4-pásmový, aktívne delený, pri 10“ min. 8 boxov na strane, pri 8“ min. 12boxov na strane + min 8 x SUB bas v cardio konfigurácii + min 2x frontfill rovnakej značky a rovnakej rady ako zavesený line array • výkon systému min. 50kW (napríklad: Meyer Sound, D&B, JBL, Lácoustic a pod.) • FOH Mix pult - digitálny mix pult, min 64 vstupov, 2x výstup, 16x pomocný výstup • Plne parametrické korekcie + phantom napájanie na každom vstupe (napríklad: Yamaha CL5, QL5, Soundcraft Vi, Digico, AH D-live, AVID a pod.) • Monitory: V prípade požiadavky na monitorovú mixáž, mix podobne ako FOH mix. Ak nebude požiadavka na monitorovú mixáž, musí byť možnosť diaľkového ovládania monitorov z FOH mixu – tabletom. • 12x rovnaký pódiový odposluch pre účinkujúcich, min výkon 500W in-ear monitorový systém – min 4 kanály • Mic – presne podľa požiadaviek interpretov v dostatočnom množstve 4x bezdrôtový systém Shure ULXD, alebo ekvivalent, s aktívnymi anténami a príslušenstvom pracujúci v pásme do 800MHz • Kompletná pódiová technika – elektrická aj signálna kabeláž, DI boxy, stageboxy, dostatok stojanov na mikrofóny • Prehrávanie médií - musí byť zabezpečené prehrávanie z USB, CD audio, HDD • Pripojenie externých zdrojov – musí byť zabezpečené pripojenie všetkými štandardnými audio konektormi (napríklad: XLR, Jack 6,3 , Jack 3,5 , Cinch a pod.) • Kvalifikovaná a odborná obsluha, min 1x FOH zvukár a 2x pódiový technik (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min. 5 rokov) • V prípade monitorovej mixáže + MONIT zvukár 3. Osvetlenie • Min. 12x moving head – Spot (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, a pod.) • Min. 12x moving head – Wash Zoom (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, Chauvet, a pod.) • Min. 4x Blinder, alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 8x 2kW reflektor s regulovateľnou intenzitou svetla (napríklad: Arri, FHR, a pod.), alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 2x Hazer • Ovládací SVETELNÝ pult s DMX protokolom (napríklad: Chamsys, Grand MA, MA Lighting a pod.) • Splitre a kompletná elektrická, a signálová distribúcia k svetlám • Kvalifikovaná a skúsená obsluha, min 1x osvetlovač (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min 5 rokov). • Zavesené svetlá musia byť zabezpečené poistnými lankami. 4. Ďalšie informácie • Na techniku sú v zmysle zákona vyžadované platné revízne správy na el. zariadenia. • Montáž techniky pred podujatím najskôr štvrtok 19.9.2024 od 8:00h. • Demontáž techniky po podujatí najneskôr v pondelok 23.9.2024. • Ostraha techniky, ktorú zabezpečí usporiadateľ, bude od štvrtka 19.9. od 12:00hod do pondelka 23.9. do 8:00 hod • PROGRAM: Piatok 20.9. 16:00 - 24:00 hod (od 12:00 do 16:00 reprodukovaná hudba). PROGRAM: Sobota 21.9. 10:00 - 24:00 hod.

Doplňujúce informácie

• Montáž techniky pred podujatím najskôr štvrtok 19.9. 2024 od 8:00h. • Demontáž techniky po podujatí najneskôr v pondelok 23.9.2024. • Ostraha techniky, ktorú zabezpečí usporiadateľ, bude od štvrtka 19.9. od 12:00hod do pondelka 23.9. do 8:00 hod PROGRAM: Piatok 20.9. 16:00 - 24:00 hod (od 12:00 do 16:00 reprodukovaná hudba). PROGRAM: Sobota 21.9. 10:00 - 24:00 hod.