Vyhlásené obstarávanie

Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 747,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31216200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
23. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Adresa verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona – uchádzač predloží zoznam dodávok alebo realizovaných služieb vzťahujúcich sa k predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK: - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu celého predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Komisia vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t.j. tzv. ,,reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Opis obstarávania

Výmena a oprava 7 ks aktívnych bleskozvodov (typu AFB 1060 2D) pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica. Bude realizovaná na pilieroch mostnej estakády diaľnice D1 Považská Bystrica. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Bude sa realizovať na mostnom objekte č. D1 -178 v km 168,500 – 169,500 v strednom deliacom páse diaľnice – mestská estakáda D1 Považská Bystrica v správe SSÚD 5 Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica.

Doplňujúce informácie

CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: - Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 – Špecifikácia ceny. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY): - Záručná doba na predmet zákazky je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a začína plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre nákup tovaru, ktoré tvoria Prílohu č. 4, a ktoré sú zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: -Verejný obstarávateľ požaduje vykonanie výmeny a opravy aktívnych bleskozvodov do 30 (tridsať) dní od vystavenia objednávky. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: - Vykonanie obhliadky, ktorá bude predmetom výmeny a opravy, je možné cez pracovné dni po predchádzajúcej dohode s vedúcim oddelenia prevádzky a údržby SSÚD 5 Považská Bystrica, tel. č.: +421 903 421 052 v pracovných dňoch od 06:00 do 14:00 hod. - Všetky náklady a výdavky vzniknuté záujemcovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY: - Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: – vedúci strediska SSÚD 5 Považská Bystrica alebo ním poverená osoba, – vedúci oddelenia prevádzky a údržby SSÚD 5 Považská Bystrica alebo ním poverená osoba. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: - Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Objednávka, ktorej súčasťou sú Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre nákup tovaru zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk (Príloha č.4) FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY: - Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. - V ponuke, predloženej prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) tak, ako je uvedené v tejto Výzve a vyplnený položkový elektronický formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 2 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. Návrh na plnenie kritérií. - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača spôsobom podľa bodu 8 Spôsob určenia ceny - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály alebo kópie dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. OBSAH CENOVEJ PONUKY UCHÁDZAČA: - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 13.1 Osobné postavenie. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 13.2. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť. SPÔSOB URČENIA CENY: - Cena za realizáciu predmetu zákazky bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Celková cena bude vytvorená špecifikáciou ceny ako súčet súčinu jednotkovej ceny a množstva. - Cena celkom za predmet zákazky je celková cena za dodanie predmetu zákazky, ktorý dodá uchádzač na základe plnenia predmetu zákazky v rozsahu, vyhotovení, technickej špecifikácii a parametroch v súlade s Prílohou č.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov (ďalej len „SP“). - Uchádzač vyplní jednotkové ceny v eurách (€ alebo EUR) bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre položky uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny. Uchádzač vyplní len vyžltené bunky. Do ostatných buniek nesmie zasahovať. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží vo formáte pdf. podpísané zodpovednou osobou. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie predmetu zákazky v rozsahu podľa Výzvy a jej príloh, vrátane demontáže pôvodného materiálu, dodávky a montáže nového materiálu, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky vrátane primeraného zisku. - Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Objednávky a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie diela. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: - Predmet zákazky je financovaný zo štátneho rozpočtu. Úspešnému uchádzačovi bude vystavená Objednávka. - Zmluvnú cenu uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. - Splatnosť faktúry je 30 (slovom: tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju úspešnému uchádzačovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. - Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Objednávky . - K písomnému prevzatiu predmetu Objednávky je úspešný uchádzač povinný predložiť: - súpis skutočne vykonaných prác, - súpis všetkých použitých komponentov a dielov pri oprave a výmene. - K faktúre je potrebné priložiť: - preberací protokol o odovzdaní a prevzatí práce podpísaný za verejného obstarávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky; - súpis skutočne vykonaných prác, - potvrdenú objednávku.