Vyhlásené obstarávanie

Propagácia Trnavskej univerzity, získavanie nových uchádzačov a nábor študentov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trnava, Hornopotočná 23
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktorú preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb obdobného charakteru ako predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (vrátane kontaktných údajov), dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb obdobného charakteru ako predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v celkovej hodnote minimálne 2 000 eur bez DPH. Je na rozhodnutí uchádzača, či požadovaný minimálny finančný objem preukáže jednou alebo viacerými zmluvami/objednávkami. Za zmluvy/objednávky obdobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú zmluvy/objednávky s tvorbou a nasadením kampane umiestnenia vo všeobecne známych médiách, ktoré boli zamerané na zvýšenie publicity a informovanosti verejnosti, v prípade zviditeľnenia konkrétnej značky, tovarov alebo dodávateľa či poskytovateľa služieb s celoštátnou pôsobnosťou. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie kampane Trnavskej univerzity na sociálnych sieťach – získavanie uchádzačov a to v trvaní 4 mesiace. Bližšie informácie sú uvedené vo výzve a prílohách.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.