Vyhlásené obstarávanie

Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 867,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34300000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

16.3. Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO)

Popis podmienky účasti:

16.3.1. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odoberateľov v min. kumulatívnej hodnote 50 000 eur s DPH. Dokladom je referencia, ak odoberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie: - Min. 1 (jednu) zákazku, ktorá preukazuje poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky, zn. servis a údržba osobných motorových vozidiel. - 1 (jednu) zákazku, ktorá bola v hodnote minimálne 40 000,00 eur s DPH Uchádzač môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min (pozri prílohu č. 4 Výzvy): -názov a sídlo odberateľa -názov zmluvy/objednávky -predmet poskytnutej služby (stručný opis poskytnutých služieb) -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie -doba poskytnutia od - do (deň/ mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb v eur (z ceny poskytnutej služby za požadované obdobie) -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail) V prípade, ak uchádzač uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytnutie služieb (zmluvy) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky služieb, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety predchádzajúceho odseku preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

16.4. ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO)

Popis podmienky účasti:

16.4.1. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol v zozname minimálne šesť odborne spôsobilých osôb na predmet zákazky, tzn. minimálne štyroch servisných technikov/ automechanikov s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky, minimálne jedného lakovača (lakýrnika) s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky a minimálne jedného auto-klampiara s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivé osoby , uchádzač preukáže predložením: - profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou, - fotokópie platných dokladov preukazujúce odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb na predmet zákazky ako napr.: platné oprávnenie resp. osvedčenie (výučný list) VO odporúča, aby predložený životopis príslušného experta obsahoval nasledovné údaje: a) meno a priezvisko príslušného experta, b) história zamestnania/ praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky: - zamestnávateľ/ objednávateľ, - pracovná pozícia/ funkcia, - opis pracovnej náplne/ odborné skúsenosti, - miesto, mesiac a rok zamestnania/ plnenia od-do, c) dátum a podpis osoby.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eur s DPH (uvedenú v dokumente ponuky podľa Prílohy č. 1 Výzvy) v porovnaní s celkovými cenami za predmet zákazky v eur s DPH uvedenými v ponukách ostatných uchádzačov.

Opis obstarávania

Predmetom Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) je poskytnutie služieb pravidelných servisných prehliadok, údržby a opráv osobných a úžitkových služobných motorových vozidiel objednávateľa vrátane dodávok súvisiaceho vybavenia a originálnych náhradných dielov schválených výrobcom pre továrenské značky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len „EK“), ktorá sa realizuje výlučne prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy – informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len „IS EVO“). IS EVO je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk/ (ďalej aj ako „portál EPVO“). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v IS EVO na stránke https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=2305 a v profile verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2305 tzn. v elektronickom úložisku zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 43 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Elektronickú ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý je registrovaný na portáli EPVO. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. Viac o IS EVO nájdete tu https://www.isepvo.sk/najcastejsie-otazky/. V karte Príručky nájdete dokumentáciu k IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/ uchádzačom sledovať informácie týkajúce sa IS EVO najmä: aktuality, príručky záujemca/uchádzač, videonávody, apod. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet (pokiaľ ešte nebol vytvorený na adrese https://www.uvo.gov.sk/ - ďalej ako „portál ÚVO“) za účelom následnej registrácie nového hospodárskeho subjektu (ďalej len „HS“) alebo za účelom priradenia účtu k už registrovanému HS, pričom uvedené je potrebné vykonať cez portál EPVO, ktorý spravuje Úrad vlády. Prihlasovacie údaje (e-mail a heslo) všetkých používateľov (verejný obstarávatelia/obstarávatelia, záujemcovia/ uchádzači, členov komisie a kontrolných orgánov) do nového portálu EPVO ostávajú rovnaké ako do portálu ÚVO. Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli https://www.isepvo.sk/ kliknutím na tlačítko „Prihlásiť sa“ a následne na tlačítko „Vytvorenie účtu“. Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu „Hospodárske subjekty“ (1.) kliknutím na zelené tlačidlo „Pridať hospodársky subjekt“ (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo „Registrácia“ (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Ak bol registrovaný zahraničný hospodársky subjekt, validačný kód bude zaslaný hospodárskemu subjektu/ poverenej osobe doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo „Validovať“, zadajte validačný kód, vyznačte položku „Nie som robot“ prípadne vyriešte miniúlohu „CAPTCHA“, ak sa zobrazí a následne stlačte tlačidlo „ZVALIDOVAŤ“. Telefonické kontakty verejného obstarávateľa slúžia len na potvrdenie funkčnosti IS EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa IS EVO môžu záujemcovia/ uchádzači požiadať o pomoc s prácou v IS EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas pracovných dní na +421 2 209 25 100 (alebo na tel. číslach s koncovkou 323 až 327), link https://www.isepvo.sk/helpdesk/. 24. ĎALŠIE OSOBITNÉ INFORMÁCIE A PODMIENKY: 24.1. Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 24.2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 24.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 24.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.5. V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 24.6. V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 24.6.1. zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch, 24.7. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 24.9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.