Vyhlásené obstarávanie

REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
571 870,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212225-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MSÚ Malacky
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (stavebné práce na pozemných stavbách) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 500.000,- EUR bez DPH, pričom z toho: - min. jedna zákazka bola v hodnote 250 000 EUR bez DPH - min. jedna zákazka, kde sa realizoval umelý PVC športový povrch na ploche min. 500 m2. Uvedené min. štandardy je možné preukázať aj 1 referenciou/zákazkou pri splnení fin. limitu. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Pre Zoznam stavebných prác môže uchádzač vyplniť Príloha č. D.1 časti D súťažných podkladov. V referenciách, resp. potvrdeniach odberateľov odporúčame uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie – deň, mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného experta spĺňajúceho stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na experta uchádzač preukáže predložením požadovaného platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho – pozemné stavby alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač vo svojej ponuke uvedie informáciu o súčasnej pracovnej pozícií experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na experta: Expert č. 1: Stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby: • Expert musí disponovať oprávnením na pozemné stavby v zmysle ustanovenia § 45 ods. 1 písm. b) a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) – uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu. Ostatné informácie k podmienkam účasti viď časť D. Podmienky účasti v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • cena diela EUR s DPH

Opis obstarávania

Jedná sa o rekonštrukčné práce športovej haly Malina v Malackách, pričom ide najmä o úpravy jej zázemia, hľadiska a športového povrchu. Základné bilancie: - Plocha palubovky - 1136,07m2 - Plocha zázemia športovci - 149,61m2 - Plocha hľadiska a WC pre návštevníkov – 134,19m2 - Plocha skladov - 108,81m2 Projekt rieši úpravu dispozície tak, aby sa zvýšila kapacita šatní a ich nové vybavenie, keďže jestvujúce je v nevyhovujúcom stave. V rámci rekonštrukcie hygienického zázemia 3.np, 4.np navrhujeme aj rekonštrukciu inštalácie / stúpačky a cirkuláciu vody- detaily projekt ZTI /, nakoľko sú už značne opotrebované v havarijom stave s nízkym štandardom. Zámerom je, aby celá rekonštrukcia zabezpečila vyšší štandard ako je napr.: termostatické batérie, vodovodné batérie na fotobunku a sprchy sú v bezbariérovom vyhotovení. Rekonštrukciu navrhujeme aj pre divákov na 4.np v rozsahu výmeny zariaďovacích predmetov, nového obkladu a podláh. Predmetom projektu je aj rekonštrukcia baletnej sály v rozsahu výmeny povrchu, baletných madiel a zrkadla. Priestory VIP navrhujeme s novým vybavením pre športovcov a novou podlahou. Vo všetkých rekonštruovaných priestoroch navrhujeme výmenu podlahy podľa danej prevádzky, viď. projektová dokumentácia. V hygienickom zázemí a na toaletách navrhujeme nový keramický obklad a novú keramickú podlahu. Ostatné priestory navrhujeme s liatou PU podlahou. Pre športovú halu navrhujeme novú podlahu, športové PVC s odpruženým roštom. Ostatné priestory viď. PD skladby podláh. V rámci športovej haly navrhujeme nové deliace siete na el. ovládanie a prípravu na osadenie volejbalových sietí. Vzhľadom na zlý tech. stav riešime výmenu jestv. dreveného obkladu. Nahradzujeme ho v rovnakom rozsahu, vid. špecifikácia v PD. Na stĺpy v hale, pri fasáde navrhujeme lokálne obloženie s molitanom. Predmetom obnovy v hale bude aj tribúna pre divákov v rozsahu: výmeny sedákov novej farebnosti, oceľovej konštrukcie tribúny, výplní zábradlia a výmena podlahy tribúny. Súčasťou tribúny je aj presklenný priestor pre réžiu, ktorú navrhujeme s komplexnou obnovou. V projekte navrhujeme výmenu ozvučenia športovej haly. Rekonštrukciou predmetných priestorov nemeníme jestvujúce požiarne úseky ani nemeníme statiku jestvujúcej stavby. Jestvujúci vstup do objektu z exteriéru je bezbariérový. Objekt je vybavený výťahom a tak je zabezpečený bezbariérový prístup do všetkých podlaží. Toaleta s bezbariérovým vybavením je súčasťou objektu. Podrobne Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladov v prílohe projektová dokumentácia, ktorá tvorí Prílohu č. B.1 Časti B. Opis predmetu zákazky (ďalej len „predmet zákazky“ alebo „dielo“).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedné v tejto výzve vyššie. 2. Obhliadka staveniska je nepovinná bude sa konať v čase 8:00-16:00 hod. a bude s každým jednotlivo na základe písomnej žiadosti doručenej cez IS EVO (všeobecné podanie). Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP. 3. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Treba vytvorenia a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú aj dostupné cez IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. Prípadné vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO a záujemca dostane aj notifikáciu. Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5. Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 7. Pre zrušenie verejného obstarávania platia ustanovenia podľa § 57 ZVO. 8. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie.