Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Fiľakovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
375 709,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212221-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Fiľakovo
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

2.1 Dokumenty podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, a to úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky alebo zahraničnú banku o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka mu poskytne úver v objeme 100 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je ,,Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu", vyhlásenej verejným obstarávateľom: Mesto Fiľakovo (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka). Akceptuje sa aj indikatívny úverový prísľub. Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, musí byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 2.1 všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy vo výške objemu 100 000,00 EUR čo predstavuje výšku objemu realizácie prác do 1. (prvej fakturácie), ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, t.j. vo výške cca 1/3 z predpokladanej ceny diela (fakturácia v Návrhu zmluvy o dielo, ČL.V, ods. 2) Platnosť úverového prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk (31.12.2024). Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky. Vyššie uvedený úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne 100 000,00 EUR (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka) a vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

2.2 Dokumenty podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka , za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ukončený rok sa považuje ukončenie roku účtovnou závierkou, resp. ekvivalentným dokladom v prípade uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky), vo výške minimálne 700 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: - dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky, - celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže - Realizáciu stavebných prác (výstavba, prestavba alebo modernizácia objektov športovej infraštruktúry) v minimálnej hodnote spolu 300 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie 5 rokov (60 mesiacov) ku dňu vyhlásenia VO, pričom aspoň jedna realizácia musela byť s realizáciou „bežeckej dráhy s športovo - atletickým povrchom Guma EPDM “ aspoň vo výmere minimálne: 1500 m2 . Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Stavbyvedúci pre Inžinierske stavby - dopravné stavby alebo Pozemné stavby – Pozemné stavby– Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: - praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky - výstavba, prestavba alebo modernizácia objektov športovej infraštruktúry súčasťou ktorej bola min. 1 realizácia „bežeckej dráhy“ , - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého budú požadované skúsenosti v požadovanej hodnote jasne identifikovateľné (napr. uvedením projektov a ich podpis, roly na projektoch, finančnej hodnoty projektov a pod.). Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie. a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: - dopravné stavby alebo Pozemné stavby – Pozemné stavby splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. 2) Geodet – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka a zároveň spôsobilosť preukáže - Doklad o odbornej spôsobilosti geodeta - oprávnenie na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa vydaného podľa § 5 ods. 1 zákona NR SR č. 216/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte- scan dokladu alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky alebo link-odkaz na web. stránku na profil odborníka. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka, (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že geodet bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.3 Dokumenty podľa 34 ods. 1 písm. d) ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality.

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Kópiu oprávnenia od výrobcu na pokládku ponúkaných športových povrchov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2) Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality, vydaný nezávislou inštitúciou a zodpovedajúci norme STN EN ISO 9001, týkajúci sa predmetu zákazky (stavebné práce), a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.4: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva na systém environmentálneho manažérstva kvality, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy , ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona (Tzv. „ZELENÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE“) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou alebo uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS v oblasti stavebných prác, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnocovacím kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky

Výsledky

Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej bežeckej dráhy a okolia stavebnotechnickými úpravami. Rekonštrukcia dráhy predstavuje komplexnú výmenu zastaralej – nevyhovujúcej skladby o hr. cca 250mm za modernú, prakticky bezúdržbovú športovú plochy (TARTAN), ktorá bude oddrenážovaná do dvoch plastových akumulačných nádrží o objeme 5,0m3 s ponorným čerpacím systémom. Bežecká dráha bude obrúbená betónovými a doskočisko gumovými obrubníkmi. Dráha a futbalové ihrisko bude osvetlené novými LED svietidlami na jestvujúcich stožiaroch a na tribúne. Na tribúne sa vymenia staré plastové sedátka v počte 624ks a celá konštrukcia tribúny sa očistí, prebrúsi a opatrí 2 x vonkajším náterom a následná montáž nových sedátok. V areáli štadióna za bežeckou dráhou je navrhnuté vyhradené parkovisko pre imobilných s bezbariérovým prístupom cez jestvujúce spevnené plochy na dráhu a ihrisko Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 5 prac. dní a v prípade vyžiadania poskytnutia súčinnosti splnenia osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods.12 ZVO na viac ako 10 pracovných dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a nerealizovateľné. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom stavebných prác, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je realizácia diela ako funkčného celku. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.12.2024