Vyhlásené obstarávanie

SKATEPARK MODRA - III. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Modra
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
249 988,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236110-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálna požiadavka: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť Zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 240 000,- EUR bez DPH alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene, vzor zoznamu tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Za rovnaké alebo obdobné predmetu zákazky verejný obstarávateľ akceptuje stavebné práce/zhotovenie diela v oblasti športovísk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce nadväzujúce na už dve zrealizované etapy Skateparku, v ktorých boli zrealizované stavebné objekty SO 02 - skateboardový bazén a SO 03 - Mini snake run. Záujemca bude pracovať iba s projektovou dokumentáciou (Príloha č. 5 SP) pre zostávajúci objekt SO 01 – Streetová časť s minirampou, časť objektu SO 06 – Prípojka NN a objekt SO 07 – Prípojka vodovod a areálový rozvod v rozsahu stanovenom vo výkaze výmer (Príloha č. 1 ZoD). Podrobná špecifikácia zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a v zmluve o dielo.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ predpokladá, že predmet zákazky bude hradený z finančných prostriedkov Fondu na podporu športu v rámci programu “Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry” (výzva číslo 2023/001) a rozpočtu verejného obstarávateľa. Z uvedeného dôvodu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo uzavrieť zmluvu s úspešných uchádzačom v zmysle § 11 a § 56 ZVO až po schválení príspevku z Fondu na podporu športu na financovanie projektu nakoľko verejný obstarávateľ nedisponuje finančnými prostriedkami na realizáciu predmetu zákazky (projektu) v plnom rozsahu.