Vyhlásené obstarávanie

zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania príslušníkov jednotky MN BG SVK, príslušníkov cudzích ozbrojených síl a príslušníkov OS SR zúčastňujúcich sa na spoločnom výcviku, príprave a podpore jednotiek MN BG SVK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum výcviku Lešť
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 775 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55320000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Centrum výcviku Lešť - UB 100
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje predložiť vystavené splnomocnenie pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny (oprávnená zastupujúca osoba/osoby preukazuje/preukazujú svoje oprávnenie konať splnomocnením). Doklady, ktoré sa nepredkladajú: V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona, výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzači pri splnení § 32 ods. 1 písm. e) musia mať v obchodnom registri zapísaný taký predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje k činnosti spočívajúcej vo výrobe (príprave a varení) jedál, ktoré sa neposkytujú na priamu konzumáciu v mieste ich výroby (prípravy a varenia), ale sú určené na prepravu a konzumáciu v mieste ich výdaja (tj. vo výdajnom mieste stravy),

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzačov

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, pričom uchádzač preukáže, že poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnej hodnote 2 500 000 EUR bez DPH. Za služby podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať služby spočívajúce v príprave hotových jedál varením, transport jedla a jeho výdaj na priamu konzumáciu mimo miesta ich výroby. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne tieto údaje: 1. identifikáciu odberateľa (obchodné meno, adresa, kontakt na overenie informácií), 2. názov zákazky a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, 3. zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v EUR bez DPH v požadovanom / rozhodnom období. 4. termín plnenia predmetu zákazky

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • najnižšia cena za celý predmet zákazky pričom rozhodujúca je cena s DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania príslušníkov jednotky MN BG SVK, príslušníkov cudzích ozbrojených síl a príslušníkov OS SR zúčastňujúcich sa na spoločnom výcviku, príprave a podpore jednotiek MN BG SVK v Centre výcviku Lešť formou prípravy jedla (varenia), rozvozu hotového jedla na výdajné miesta verejného obstarávateľa, poľného výdaja jedla prostredníctvom výdajných miest, vrátane zabezpečenia vody a likvidácie vzniknutého odpadu pri plnení služby (ďalej aj ako „služba“).

Doplňujúce informácie

Obhliadka predmetu zákazky bude spoločná a vykonaná dňa 07.03.2024 o 10:00 hod. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zúčastniť sa obhliadky, aby si overili a získali potrebné informácie o špecifikácii požadovaných služieb, nevyhnutné pre prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta idú na ťarchu záujemcu. Zraz záujemcov bude na vstupe UB 100. Pre povolenie vstupu osôb a vjazdu motorových vozidiel na územie Vojenského obvodu Lešť je potrebné zaslať názov organizácie, identifikačné údaje osôb (trvalý pobyt, číslo OP), ktoré sa obhliadky zúčastnia, typ vozidla a EČV e-mailom na adresu lucia.lazarova@mil.sk. Uvedené údaje záujemcovia zašlú do 06.03.2024. Zároveň upozorňujeme, že na obhliadku je možné prihlásiť max. 2 osoby za záujemcu.