1. časť - Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (billboardoch, ďalej aj „BB“) : Predmetom tejto zákazky je poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (billboardoch) za účelom propagácie aktuálnej kampane SND, každý mesiac po dobu 12 mesiacov, s výnimkou mesiaca júl 2024. Každý mesiac sa využijú tie isté vybrané plochy. Minimálne technické špecifikácie/parametre vonkajších reklamných plôch (billboardov): Produkcia billboardov: - v základnej cene prenájmu plôch je zahrnuté aj vylepenie papierového plagátu jeden krát mesačne, vyhotovenie fotodokumentácie, a to pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie a oprava reklamných plôch počas celej doby prenájmu, s využitím dodaných rezervných plagátov. Všetky ďalšie činnosti, spojené s umiestnením reklamných materiálov objednávateľa na BB (plagátovaním), avšak nad rámec riadneho výlepu (výlep mimo obvyklého termínu, fotodokumentácia navyše, rôzne dolepky, orezávanie, tlač a pod.), budú objednávateľovi fakturované zvlášť. Verejný obstarávateľ/objednávateľ je povinný dodať tlačové dáta na tlač v zodpovedajúcej kvalite, najneskôr 5 pracovných dní pred dňom požadovaného výlepu. Verejný obstarávateľ/objednávateľ zodpovedá za kvalitu tlačových dát. Tlač: 4+0 (plnofarebná) Doprava a inštalácia/deinštalácia na mieste plnenia: - Pre výlep plagátov sa vyžaduje k presnej realizácii zmluvy vizuál plagátu; verejný obstarávateľ/objednávateľ je povinný dodať poskytovateľovi služby tlačové dáta v požadovanej kvalite aspoň 5 dní pred plánovaným začiatkom kampane. Výlep sa vykoná v obvyklom termíne, a to v prvých 5 dňoch dohodnutého obdobia prenájmu. Pri oneskorenom dodaní tlačových dát, sa výlep vykoná počas 5 pracovných dní odo dňa riadneho dodania tlačových podkladov. Výlep plagátov sa vykonáva výlučne prostredníctvom pracovníkov poskytovateľa. Prenájom billboardových plôch: - Počet billboardových plôch: 80 ks mesačne, z toho 50 ks Bratislava (každá mestská časť) a 30 ks v regióne Bratislavský kraj (Pezinok, Senec, Malacky, Stupava, Ivanka pri Dunaji, Dunajská Lužná, Chorvátsky Grob, Svätý Jur, Šenkvice, Rovinka). Plochy musia byť umiestnené rovnomerne, nesmie sa nachádzať väčší počet plôch vedľa seba. - Požadovaný formát: min. 500 x 200 cm - Minimálna dĺžka trvania kampane: 1 mesiac. Počet mesiacov trvania billboardovej kampane upresní Verejný obstarávateľ/objednávateľ pri objednaní kampane. - Požiadavka: produktový list k billboardovej ploche na vyžiadanie verejného obstarávateľa. - Počet výlepov: 1x - Začiatok kampane – termín prenájmu reklamných plôch bude dohodnutý s verejným obstarávateľom/objednávateľom. Údržba prenajatých plôch počas doby nájmu: - Ak počas reklamnej kampane dôjde k poškodeniu plagátu, má Verejný obstarávateľ/Objednávateľ nárok na bezplatnú opravu, a to prelepenie novým plagátom. Vzťahuje sa na všetky poškodenia plagátov. Prelepenie musí byť vykonané do 72 hodín od zistenia poškodenia. V tomto prípade dodá náhradný plagát Poskytovateľ. Lokalita a umiestnenie: - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na výber plôch z ponúkaného portfólia dodávateľa ešte pred uzatvorením zmluvy. Vybrané plochy budú využívané počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. - Umiestnenie/pozície billboardov navrhne úspešný uchádzač/poskytovateľ a schváli Verejný obstarávateľ/Objednávateľ. - Verejný obstarávateľ požaduje správu o výlepe a fotodokumentáciu o realizácii kampane. Lehota dodania: - najneskôr 5 dní od objednania. Fotodokumentácia: - vyhotovenie fotodokumentácie v počte fotiek 1 ks/plocha; pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie.
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s týmito Podkladmi. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 4. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a týmito Podkladmi. 5. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa týchto Podkladov uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača.